Zoekresultaten

  1. heis sport

    Praattopic

    Il Leone staat ook al paar dagen stil.... Zouden ze die farmstats met een botje gehaald hebben???
  2. heis sport

    Farmen QuickFarm

    Ook hier zelfde probleem helaas
  3. heis sport

    Dorpenvoorspeller

    Nummer 1 speler: 242 Nummer 1 stam: 987
  4. heis sport

    Spotprenten

    Onder het motto een slechte meme is ook een meme?
  5. heis sport

    Spotprenten

  6. heis sport

    Wereld 82 feedbacktopic

    Benieuwd of deze instellingen helpen om het boosten tegen te gaan. Ben alvast benieuwd hoe de core premades het opnemen tegen de non-premades uit de rim...
  7. heis sport

    Graag jullie voorstellen voor Wereld 82

    Als je stamlimiet 25 neemt dan is de wereld al gespeeld vooraleer hij gestart is
  8. heis sport

    Graag jullie voorstellen voor Wereld 82

    Mijn voorstel Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1,5 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,75 - Aanvalstiming: 50ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: Actief - Boogschutters/bereden Boogschutters: Niet actief - Technologieën: Simpel - Kerk en geloof: Actief -...
  9. heis sport

    praathoek

    Meer gs is altijd beter :D
  10. heis sport

    praathoek

    Ligt het aan mij of krijg je door het nieuwe opdrachtensysteem echt pak meer gs?
  11. heis sport

    Voetbal

    Met het oog op de toekomst is Vanheusden de man voor centraal in de verdediging. Beetje ervaring en feeling krijgen met de nationale ploeg is dus mooi meegenomen op zijn leeftijd. Verder staat hij ook op de reservelijst he en zal het dus wellicht bij trainen blijven. Delaet heeft ondanks een...
  12. heis sport

    Top/Flopstammen

    Heb je zoveel zelfspot dan? :p
  13. heis sport

    Einde Wereld Awards

    Wat een dictatuur!
  14. heis sport

    Einde Wereld Awards

    Belangrijke reminder
  15. heis sport

    Top/Flopstammen

    Venari top! Ook mooie massa van shock!
  16. heis sport

    Spotprenten

  17. heis sport

    Top/Flopstammen

    Pas nu toch op! Straks gaat Shock weer klagen, ook al waren zij degene die hiermee begonnen
  18. heis sport

    Top/Flopstammen

    Zijn we al begonnen dan?
  19. heis sport

    Wereld 78: Eindelijk een mid-game? [Fase 2]

    Gek want ik meen mij te herinneren dat wij een akkoord hadden dat wij dat dorp mochten behouden, dus niets illegaals aan, gewoon dom van jullie om het toe te staan. Het klopt idd dat het dorp leeggezet werd in ruil voor die AAO dorpen alleen werd er geen akkoord gevonden over de extra eisen. En...
  20. heis sport

    Wereld 78: Eindelijk een mid-game? [Fase 2]

    Vergeet ook niet te noemen dat die deal van je dikke bullshit was. Er was voorheen een akkoord gegeven dat wij een dorp mochten behouden over de afgesproken lijn. Dat jij deze dan wilt ruilen voor illegale dorpen van AAO, noem ik geen eerlijke deal. Als je de grote man in dit verhaal wilt...
Bovenaan