Zoekresultaten

  1. blond

    INTERVENTIE | DenDuvel

    Beste VF'ers, Het is mij ter ore gekomen dat onze goede vriend en kersverse nieuwe moderator @DenDuvel zijn moderatormacht iets te veel tentoonspreidt. In het belang van het Vrij Forum, met name de authenticiteit en de vrijheid van geschrifte, roep ik daarom op tot een interventie voor dit...
  2. blond

    [Speeltopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    Dag iedereen, De inschrijvingen zijn afgelopen en de teams zijn volledig random geloot in 4 poules via randomlists.com. Enkele regels/richtlijnen voor de poules De schaakspelletjes worden (natuurlijk) online gespeeld op een site naar keuze. Enkele suggesties zijn www.chess.com en...
  3. blond

    [Inschrijftopic] Het Ultieme Schaaktornooi #1

    Beste forumgangers, Aangezien schaken door de recente Netflix serie "The Queen's Gambit" weer helemaal in is, leek het mij leuk om een schaaktornooitje te organiseren. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen zal ik een format uitwerken. Indien er weinig spelers zijn zal het simpelweg een...
  4. blond

    PROFICIAT SIMECO MET JE 20 000STE POST

  5. blond

    Classic 24 - Voorstel

    Klassieke wereld Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 300 % (3) - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0,66) - Productiefactor: Geen idee hoe dit precies werkt maar 17800 grondstoffen per uur op 30 vind ik prima. Spelsysteem: - Boogschutters/bereden...
  6. blond

    Reactie op onterechte veroordeling - STAB topic

    Beste mannen, vrouwen, spelers, old-gens, new-gens, maagden en mongolen, Toen ik deze morgen, nadat ik op mijn vrije dag achtereenvolgens De Standaard, De Tijd en The Daily Economist van A tot Z doorbladerd had, besloot ik om mijn geest even wat rust te gunnen en mij even tussen het "normale"...
Bovenaan