Zoekresultaten

  1. blond

    [Inschrijftopic] Wvw #363

    blond
  2. blond

    Golden Awards - W97

    wtf
  3. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    Waardeloze goedjes pff
  4. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    ik ga het nog één keer zeggen ik ben LYCANTROOP
  5. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    gast haha moest ik wolf zijn ga ik toch niet bappos zo opzichtig gaan verdedigen door simpelweg te zeggen "ik geloof deze claim" als ik weet dat ie niet klopt :biggrin::biggrin::biggrin:
  6. blond

    Overdracht van Leiderschap: Nieuwe Lijder van VF Snip - Welkom blond!

    woordvoerder @anthraxxol heeft duidelijk weer de bal misgeslagen ...
  7. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    klopt geen idee hoe het komt dat ik nog leef anyway ik doe vanaf nu geen moeite meer, maar ik ben dus lycantroop en zeg dus aub niet dat ik het niet gezegd heb grtz
  8. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    de reden staat in de tekst en trouwens: waarom zou ik in godsnaam lycantroop claimen als ik een wolf was? ik wist niet eens wat een lycantroop was voor dit potje begon?
  9. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    ik ging niet meer posten, ik weet het, maar wou toch nog even zeggen ik was van plan om actief te spelen, maar na het krijge van de lycantroop rol had ik daar eigenlijk minder zin in. De rol heeft letterlijk 0 voordelen en enkel maar nadelen als reactie heb ik dan maar direct geclaimed, op dag...
  10. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    zoals dag 1 gezegd, ik ben lycantroop :) jullie zullen het morgen zien Ik post niet meer dus stem maar
  11. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    heb letterlijk op dag 1 al gezegd dat ik lycantroop ben wie is de andere lycantroop dan? anyway, bappos dan maar
  12. blond

    Spotprenten

    geef hem wat tijd
  13. blond

    Overdracht van Leiderschap: Nieuwe Lijder van VF Snip - Welkom blond!

    Beste mede-Tribal Warriors, Het is met groot genoegen en een gevoel van opwinding dat ik vandaag de eer heb om aan te kondigen dat ik, onder de naam blond, de lijding heb overgenomen van onze geliefde stam, VF Snip. Voor degenen die mij nog niet kennen, ik was voorheen de diplomaat van onze...
  14. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    ik ben lycantroop, heb dit al in het begin gezegd, maar doe gerust
  15. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    ik geloof deze claim
  16. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    er wordt wel heel snel op bappos gegaan rover ram
  17. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    kan de bengel mij beschermen immers heb ik geclaimd en anders ga ik wellicht dood kunnen de wolven aub opstaan simecon
  18. blond

    Golden Awards - W97

    pff hopelijk gebeurt dit snel, ik kan niet wachten
  19. blond

    [Speeltopic] WvW #362

    simecon
Bovenaan