Zoekresultaten

  1. ItsDash

    Fruit

    Hallokes allemaal. Zoals jullie weten ben ik erg fan van de . Vroegah toen ik nog een kleine Dash was van een jaar of kinderarbeid ging ik voor 3 euro 50 het uur de kleine en misvormde peren uit de boom halen zodat de peren 'gedund' worden. Dit gaf andere peren de kans beter te groeien...
  2. ItsDash

    De keuze tussen vrienden

    hoi allemaal, Vandaag is een droevige dag. Het is tot onzer attentie gekomen dat zowel calamus incendium en Combino pastasaus werelderers zijn. Een pijnlijk moment voor ons allemaal, maar het stelt ons ook voor een dilemma. Hoe willen we hiermee omgaan? Verbannen we onze zwakke broeders? Geven...
  3. ItsDash

    [Inschrijftopic] WvW 323

    Wie wil leiden moet het maar zeggen. 1. DASH 2. 3.
  4. ItsDash

    [Inschrijftopic] Potje WvW #321

    @Nonkel Bappos @nonkel cross @nonkel flos453 @nonkel gaat los @nonkel jos @Nonkel jostiband @nonkel kolos @Nonkel Sos en @anthraxxol Zouden het volgende potje lijden. Ik help ze graag vooraf een handje? 1. Dash Instellingen volgen later als @Nonkel Bappos @nonkel cross @nonkel flos453...
  5. ItsDash

    Openbare praatgroep Huppel

    Beste Forumgangers, Beste Spelers van Classic 24, Beste Leden van Huppel, Beste Broer van een lid van Huppel, We zijn hier allen in dit topic samengekomen om te praten over de kwestie Evan Hooverrr. Omdat de emoties nogal hoog oplopen allereerst een verzoek tot een aantal gedragsregels die...
  6. ItsDash

    [Speeltopic] WvW #312 Kleutertjes van TWakkerdam

    @simeco en @ItsDash presenteren: WvW 312 Kleutertjes van TWakkerdam Het is een rustige dag in de kleuterklas. Tot opeens @mohniels1 en @laila naar Juf @famdecibel stormen. “Juf Famma, Juf Famma” roepen ze, “ @anthraxxol en @Yube zijn aan het vechten. Daar aangekomen is @Candiu hard aan het...
  7. ItsDash

    [Inschrijftopic] WvW #312 Kleuters van TWakkerdam

    @simeco en @ItsDash presenteren jullie het kleuters van TWakkerdam inschrijftopic Instellingen Aantal spelers: Zoveel mogelijk Klaagmuur: Ja 1 bericht per speler per nacht Hints: Nee Cupido: mogelijk Geliefden kennen elkaar: Ja Geliefden samen winnen: G/G met goedjes, G/S alleen (+ cupido...
Bovenaan