Zoekresultaten

  1. Roedie013

    Praatje maken

    Enkel Blooner de bestie. Want jij doet je naam wel weer eer aan he.
  2. Roedie013

    Einde wereld Awards

    Beste spelers, co's of meekijkers van Casual12. Zoals vele weten, maar de statistieken het niet gelijk laten zien, is deze wereld binnenkort wel gespeeld. hoog tijd dus om de persoonlijke awards uit te gaan delen. Onderstaand is voor copy paste, voor als anderen ook de lijst willen invullen...
  3. Roedie013

    Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    En nadat de dominantie behaald is, inclusief de periode dat dominantie behouden moet worden, kan het vlaggen farmen toch weer terug geactiveerd worden. Dan is de wereld nog een X aantal dagen open, maar kan deze nooit verlengd worden.
  4. Roedie013

    Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Heb hierin al navraag gedaan, en het antwoord van @Duckje is en kort maar krachtige NEE. Het is zelfs te onderbouwen dat dit de grootste onzin is, want door hem dan juist terug te activeren ga je werelden zelfs sneller klaar hebben. Maar volgens mij kan er een slot op dit topic, want er wordt...
  5. Roedie013

    Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    ik vraag me af of het vlaggenfarmen wel weer terug actief wordt wanneer de dominantie gehaald is, en het vasthouden van die periode ook verstreken is. waarna op alle werelden die zogehete 'cooling down' ingaat voor, wat is dat, gemiddeld 2 weken? dat zijn prima weken om te farmen, en niemand...
  6. Roedie013

    Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    Zet het vlaggenfarm gewoon op 250K per speler per wereld!! En gas op die krukas Of…. Max 100 vlaggen per dorp dat je hebt.
  7. Roedie013

    Feedbacktopic: Update aan vlaggenfarmen

    #HoeVerpestJeEenSpel!!
  8. Roedie013

    Einde Wereld Awards

    Ik ga geen lijstje maken:P Ik heb veel leuke spelers ontmoet op deze wereld, en heb deze dan ook met veel plezier gespeeld. shout out naar iedereen waar ik mee heb samen gewerkt. helaas miste de alliantie teveel activiteit, en miste het een groot stuk communicatie, waardoor een echte klapper...
  9. Roedie013

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    Ik zie dat er nog een plekje in Train beschikbaar is. kan je mooi helpen dat level naar 20 te stampen :D
  10. Roedie013

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    dat is juist het mooie van een casual wereld toch. die aanvalsblokkade zorgt er wel voor dat niet iedereen een wave kan krijgen toch... lekker beetje chill spelletje spelen..
  11. Roedie013

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    als ze willen leren kunnen ze altijd train joinen toch? de grote man liquid leert het ze wel...
  12. Roedie013

    De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

    Absoluut niet mee eens!!!. maar dat is wss persoonlijk omdat er tussen blacklist en mij een prima connectie is vanaf het begin al.
  13. Roedie013

    De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

    volgens mij vind iedereen elkaar hier een flop, noob of stabber, en zichzelf zo geweldig :P ik noem mezelf maar gewoon flop in opleiding:D
  14. Roedie013

    De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

    zo'n flop zullen ze niet zijn toch?
  15. Roedie013

    De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

    Jazeker
  16. Roedie013

    De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

    Ik sta +1 tegen CBC. Pure trots!!
  17. Roedie013

    De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

    Die heb je dan verkeerd begrepen. TAC heeft opgegeven. MOM wou nog doorspelen.
  18. Roedie013

    De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

    Solo spelen, heb je dat gezeik nooit:P
  19. Roedie013

    De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

    Ik stel voor: een midweekje naar de veluwe met zn allen. ik denk dat we behoorlijk kunnen lachen
  20. Roedie013

    Spotprenten

    kunnen ze geen wereld openen zonder kata's. de hele wereld is er onderhand tegen:P
Bovenaan