Zoekresultaten

  1. The Bloody Butcher

    Toegankelijker maken scripts voor mobiele speler

    Hi allen, Ja voordat ik begon met schrijven, weet ik eigenlijk al (bijna) zeker dat dit idee niet door komt bij inno, maar toch! Niet geschoten is altijd mis. Ik speel nu enkele jaren eig 80% van mijn tijd aan tw op mijn mobiel, puur omdat ik geen kantoorbaan heb en eigenlijk (bijna) nooit een...
  2. The Bloody Butcher

    Plaatje voor The Bloody Butcher

    Beste Designers, misschien een wat moeilijkere opgaven maar hoop dat jullie wat leuks kunnen maken. 1. De tekst: The Bloody Butcher (misschien met Casual 13 erbij idk) 2. Kleurencombinatie(s): - 3. Thema: iets met me naam ofc. (TBB) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: idk 5. Prijs/gift: ik...
  3. The Bloody Butcher

    Top/flop

    En we zijn er weer, met dit mooie topic. Welke toppers/floppers zien jullie in deze wereld met misschien wel goede/slechte classic verleden. Ik ben benieuwd! Hierbij mijn lijstje: Toppers: Myrin, een bekende in de classic. Presteert altijd goed en doet alles voor de stam. Flop: - tot nu toe...
  4. The Bloody Butcher

    Early - Midgame verwachtingen

    Hi allen! Ik zal eens aftrappen met een Early - Midgame verwachtingen Topic, ik ben benieuwd hoe jullie hier overna denken. Ik zou zeggen, hou t netjes en gezellig! Groet, De Slager van TW.NL Welke 5 accounts zullen de meeste impact op deze wereld hebben? Welke 3-5 top 20 accounts zullen...
  5. The Bloody Butcher

    Golden Award (Mid Game)

    Hi people! Om het AF was gezelliger te maken, leek het mij weer eens een leuk Idee om een Golden Award (mid game fase) te droppen. Succes allen!
  6. The Bloody Butcher

    Toppers/floppers

    Ha spelers! Om het forum wat levender te maken ben ik benieuwd naar de toppers & de floppers op dit moment, & wie verwacht jij dat er over 2 maanden in de top 10 zullen zitten? Succes!
  7. The Bloody Butcher

    Mentor systeem beloning voor speler en leerling

    Beste medespelers, Nu ik een jaartje meedoe met dit spel merk je dat er een grote kloof zit tussen goeie ervaren spelers & mensen die net beginnen. En dat kunnen we misschien veranderen door de 'mentor leerling' te helpen met het spelen van het spel. Ook jullie weten dat dit spel zonder...
  8. The Bloody Butcher

    Nationale complimentendag

    Beste TW-leden, Nadat ik zelf een paar werelden al mee doe met tribalwars, veel op het forum heb gelezen. dacht ik bij mezelf : 'er word hier veel kritiek op elkaar gegeven.' Wat ik helaas wat minder tegen kwam is complimenten tegen over je tegenstander, en daarom leek het mij leuk om eens een...
Bovenaan