Zoekresultaten

  1. my choppa eat

    [Geen Bug] Dorpen die worden aanvallen laten zien werkt niet

    Zal ik doen. Bedankt voor het meedenken.
  2. my choppa eat

    [Geen Bug] Dorpen die worden aanvallen laten zien werkt niet

    niet langer als 12 uur daarvoor. Maar het probleem is dat ik die 45 bevelen stuur naar barbs via de FA en kort daarna verwijnen ze ineens uit de FA. En het zijn vooral de dorpen op de korste loop afstand en ik farm op loop afstand dus ik weet wel zeker dat ik die dropen recent heb aangevallen...
  3. my choppa eat

    [Geen Bug] Dorpen die worden aanvallen laten zien werkt niet

    Ja ik verwijder nooit iets uit m'n farm assistent folder. Die 45 bevelen heb ik ook allemaal gestuurd via de FA.
  4. my choppa eat

    Overig Massa-rekruteren groepen switch

    Ik heb een simpel scriptje gemaakt die naar de massa-rekruteren pagina gaat als je daar niet op staat en meteen een groep selecteerd. Als je op dezelfde knop (of keybind) drukt switched het naar de 2e groep in het script. Ik gebruik een OFF en DEFF groep. Omdat het script javascript gebruikt...
  5. my choppa eat

    Overig Groep deselecteren

    Ik liep vaak tegen een klein probleem aan dat ik een groep gebruikte bijvoorbeeld een dynamische groep voor dorpen met 100+ LC en na het farmen ik naar mijn dorps overzicht ging of een andere pagina waar ik niet op groepen kon klikken en niet kon switchen tussen dorpen omdat een (lege)...
  6. my choppa eat

    [Geen Bug] Dorpen die worden aanvallen laten zien werkt niet

    Ik heb aangevinkt in de FA dat ik dorpen kan zien die ik op dit moment aanval. Ik zie maar 5 dorpen die ik op het moment aanval terwijl ik 45 barbaren dorpen aanval zoals je ziet in mijn bevelen overzicht. Ik heb geen scripts aan die de resterende aanvallen kunnen verbergen. Weet iemand waarom...
  7. my choppa eat

    Package Sangu Package

    Bug: 'Plaats: extra troepen invullen links' staat standaard aangeklikt en na uitklikken blijft het nog steeds bovenaan alle settings staan en het is nogal een stuk scrollen. Heb al sangu settings herstellen en fabrieksinstellingen geprobeerd. Vraag: Kan een kleur markering voor de boerderij...
  8. my choppa eat

    AM DEF Template?

    Thanks! Ziet er goed uit. Heb alleen even de muur wat eerder en uitgespreid in de volgorde gezet. Ik had zelf een poging gedaan om eentje te maken een daarbij lette ik eigenlijk alleen op HQ en GS. Na een dag gebruik liep het overal al vast ivm met farm haha...
  9. my choppa eat

    AM DEF Template?

    Ik heb voor welke wereld het is in mijn oorspronkelijke bericht gezet. De dynamische groep zal ik zeker naar kijken maar ik hoop dat het met een goede template wel te regelen valt toch? Of zal dat lastig zijn aangezien AM gebouwen geen rekening houd met troepen aantal?
  10. my choppa eat

    AM DEF Template?

    En hier zijn mijn dorpen mocht dat van belang zijn:
  11. my choppa eat

    AM DEF Template?

    Ik heb voor het eerst account manager aangeschaft en vind het best wel ingewikkeld om een template te maken of de standaard templates aan te passen. Ik weet nu al dat ik op een punt de farm of warenhuis te klein ga hebben of dingen totaal uit verhouding ga uppen. Ik ben uberhaupt niet zo ervaren...
  12. my choppa eat

    Speedronde #6000 - Special ronde (29.05 19:00-12.06 19:00)

    Ik zit in stam 7 en 3 van de 5 spelers spelen niet eens...
  13. my choppa eat

    Hoe vlaggen farmen

    Dit lijkt me dan de handigste optie en daarnaast PP farmen op nieuwe werelden voor pakketten. Bedankt voor de reacties allemaal :)
  14. my choppa eat

    Hoe vlaggen farmen

    Hallo Ik ben benieuwd hoe ik aan veel vlaggen kan komen. Ik heb al mijn vlaggen ge-upgrade en heb nu 1-2 vlaggen van elk niveau tot het donkerblauwe level. Toen ik wat video's keek van mensen die TribalWars spelen zag ik dat hun soms honderden vlaggen hebben. Ik heb geen idee hoe hun aan zo...
  15. my choppa eat

    Farmen FarmShaper

    Werkt voor mij niet. Heb geen scripts op automatisch uitvoeren staan dus daar ligt het niet aan. Ik druk op muurlevels opslaan en daarna op B maar het verstuurt niks. Ik heb genoeg troepen daar ligt het dus ook niet aan. Quickfarm werkt wel gewoon als ik die aanzet.
  16. my choppa eat

    Blauwe forum layout

    Ik zag een post op het forum dat een speler graag het blauwe forum layout terug wilt. Meerdere spelers waren het hier mee eens en zijn zeer teleur gesteld dat het op het moment niet mogelijk is. Ik ben is even rond gaan kijken en heb een browser extension gevonden waarmee je de CSS, oftewel...
Bovenaan