Zoekresultaten

  1. anthraxxol

    [Inschrijftopic] wvw 362 surprisepotje door anthraxxol

    Aantal spelers: zoveel mogelijk Start: nog onbekend Klaagmuur: Nee Verhaaltje: Nee Hints: nee Eindtijd stemmen: 21:00 Anders wordt het voor mij te laat Speciale rollen naar: Anthraxxol Weerwolven moord naar: Anthraxxol, laatste ingestuurde telt Lynch: rood en dikgedrukt in topic...
  2. anthraxxol

    Wetteloze wereld voor de werelder

    Ook wel wwvdw genaamd. Eigenlijk is het idee heel simpel. Een wereld zonder moderatie. Laat iedereen gewoon doen waar ze goed in zijn. Cheaten op alle mogelijke manieren. Dit naar aanleiding van het vele gecheat op w97. Mvg
  3. anthraxxol

    ossen om te zien dat iemand wordt aangevallen

    Hallo ik kreeg net een goed idee. Stel je stuurt naar je stamgenoten allemaal een klein beetje ossen. denk aan 3 speer en 3 zwaard. dan krijg je dus bericht als je stamgenoot is aangevallen en dan kan je die persoon bijvoorbeeld bellen dat ie snel online moet komen. Ook kan je aan de schade aan...
  4. anthraxxol

    forum kapot?

    beste, er verdwijnen allemaal berichten van het forum. Is het forum toevallig kapot?
  5. anthraxxol

    kata meneer

    zeer spijtige zaak. Er was een eerlijke strijd bezig. Namelijk ik tegen de stam senioren. Toch konden ze het niet laten om kata op mijn boerderij te gooien. https://nl87.tribalwars.nl/public_report/2f7f803707f856a6fe389e67cd55bfd7...
  6. anthraxxol

    nachtbonus

    Waarde Tribaljoenen, Van de week deed ik een aanval buiten de vroegere nachtbonus. Namelijk om 7:06. Prima tijd dacht ik. 6 minuten na de nachtbonus aanvallen super slim dat ziet niemand aankomen. Dus toen mijn troepen waren gearriveerd gingen ze allemaal retour in een grafkist. Iets of iemand...
  7. anthraxxol

    fout in de os mode

    gegroet, op w87 wil ik os sturen maar dit kan niet en ze worden teruggestuurd. mvg
  8. anthraxxol

    [Afgekeurd] Toestemming van dorp boosten.

    Dat je voor 10 pp 1 toestemming kan boosten zodat ge uw dorpje minder makkelijk kwijtraakt. Mvg
  9. anthraxxol

    Anthraxxol for forummod

    tt spreekt voor zich
  10. anthraxxol

    GEFELICITEERD STALOV

    STALOV VAN HARTE GEFELICITEERD met uwe verjaardag dat je nu hopelijk oud en wijs genoeg bent geworden om niet elke keer maar met je hoofd tegen een ban aan te lopen ondanks dat het erg storend kan zijn als de loodgieter je in het water laat staan
  11. anthraxxol

    de verloedering van Anthraxxol

    Beste mensen, Afgelopen dagen is vrij forum SNIP in zware gevechten met de stam 24/7. Flinke klappen zijn er gevallen en de ossen hebben hard moeten strijden. Zelfs mijn muren waren kapot, na een laffe aanval verstuurd ergens halverwege de ochtend. Zo kan je toch niet zijn? Wat is dat voor...
  12. anthraxxol

    Rose Crisisoverleg

    excuses fout in topictitel. Crisisoverleg
  13. anthraxxol

    diamantmijn

    ik snap het niet. waar is mijn structuur waar is de begeleiding het is in het engels? of ik denk dat het engels is want ik ben die taal een klein beetje machtig ik herken het woord diamond.
  14. anthraxxol

    Anthraxxol de forum mot

    Mijn ambitie is altijd al forummod geweest. Heb ervaring als twitchmod en zou dat hier kunnen toepassen? Ik zie het contract wel verschijnen in mijn inbox @Duckje @famdecibel @Jo Han @amancho
  15. anthraxxol

    sea of fortune

    kan ik dit uitschakelen het is knoefkoe irritant dat ik om de 5 minuten een pm en een pop up krijg>?
  16. anthraxxol

    merken tandpasta

    hallo welk merk tandpasta vinden jullie fijn om te gebruiken? ik gebruik altijd yube tandpastatube
  17. anthraxxol

    pp abuse topic

    ik wil graag bekennen dat ik pp abuser ben. ik heb 28 pp uitgegeven om meer rendement te halen uit mijn rooftocht. in dit topic kan een ieder zijn pp gebruik opbiechten
  18. anthraxxol

    gewonnen stammenoorlogen

    beste, zoals jullie misschien nog goed kunnen herinneren kreeg ik het een tijdje terug aan de stok met de stam manu armata ofzoiets. geen idee meer precies en kan het ook niet terugzoeken want ze bestaan niet meer HIHAHO? Datum Gebeurtenis aug 05 14:13 De stam Manu Armata (opgeheven) was...
  19. anthraxxol

    onprofessionele zaken in de wereld

    bij deze open ik het topic voor onprofessionele zaken. Hierbij kan je denken aan stammen die de oorlog verklaren zonder een oplossing voor het probleem te bespreken met de diplomaat.
Bovenaan