Zoekresultaten

  1. Bottenkraker

    Overig TimeTool

    Een tool om te helpen met timen, in TW geïntegreerd. De code staat op GitHub. Voel je vrij om hier contributies maken, zelf zal ik waarschijnlijk niet veel meer aanpassen. Ik krijg vaak de opmerking dat de ingebouwde confirmenhancer niet de tijden in het script invoert. Meestal komt dit omdat...
  2. Bottenkraker

    Overig TimeExport

    Laat de lopende bevelen op een dorp zien. Bij een klik op dit bevel word de aankomsttijd van het bevel, milliseconde van het bevel, en looptijd van de eigen troepen gekopieerd. Deze kan vervolgens ergens geplakt worden met ctrl + V. De code is te vinden op GitHub
  3. Bottenkraker

    Externe TimeTool

    Daar is ie dan. Een tooltje om je te helpen timen, en het draait volledig buiten TW om! Download. De code staat op GitHub De gebruiksaanwijzing kan je hier vinden. Om makkelijk vanuit TribalWars tijden te exporteren: TimeExport(nog niet gekeurd, dus nog niet beschikbaar). De bovenstaande links...
  4. Bottenkraker

    TW Muziektopic

    Beste TW-spelers en VFers, Op welke plaatjes ga jij los tijdens het deffen? Op welk nummer raak jij alle snipes, of kan je echt helemaal tot rust komen na een lange massa deffen? Nu ik toch de nacht moet doorhalen, begin ik alvast met wat muziek om me wakker te houden:
  5. Bottenkraker

    Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Beste TW-Spelers, VFers, en andere AF-gangers, Aan mij om maar eens een topic te openen over het spel van S L. Bereid je voor op een lang stuk tekst, en voor degenen die dit niet willen lezen, aan het einde een tl;dr. Laten we beginnen met een mooi kaartje met daarop de belangrijke...
Bovenaan