Zoekresultaten

  1. Jerre

    Felicitaties EWS

    Gefeliciteerd EWS, verdiend gewonnen. Bedankt iedereen, en vooral mijn stamleden binnen Venari, voor de leuke wereld <3
  2. Jerre

    Top/flop spelers

    Ik heb je mamaatje anders wel al meerdere malen bemachtigd
  3. Jerre

    Top/flop spelers

    Bedankt voor de vermelding! We zullen ons uiterste best doen om je voorspelling waar te maken :cool2:
  4. Jerre

    Top/flop spelers

    Flop: Reign of Chaos Reden: liepen te ver uit op alle andere spelers in de startfase, internen veel def dorpen en hebben daardoor gratis def. Ik zou ze wel eens willen zien spelen zonder boosts Eervolle vermelding: het account waarop René speelt. Die kerel kan echt niet deffen
  5. Jerre

    praathoek #26

    Kan je stoppen met op het AF te posten, het was jouw beurt om de kleinkids op te pikken vandaag
  6. Jerre

    praathoek #26

    Mijn excuses, je zit er helemaal op natuurlijk. Ik sloeg de bal helemaal mis. Reign of Chaos flop, Revol top, en Sean verdient een schop
  7. Jerre

    praathoek #26

    Ondertussen staat de rang 1 ook al op rang 1 OD :rolleyes: wat een noobs!
  8. Jerre

    praathoek #26

    Reign of Chaos flop René el Schande top
  9. Jerre

    Spotprenten

    enkel die van EWS? Ik vond die van Venari ook wel beautiful
  10. Jerre

    Spotprenten

  11. Jerre

    Spotprenten

    20-tal recaps is wel heel veel. Als je dit doet zonder duur te deffen en dodgefouten, prima, keurig gedeft dan. Maar dit was in combinatie met heel wat gesloopte def.
  12. Jerre

    Spotprenten

    Mooi hoe je zegt zo goed gedeft te hebben, maar wel rap switcht van Pugna naar BBQ omdat je schrik hebt voor een tweede wave nadat alles kapot gebashed is en je 20-tal dorpen op recap moest zetten, met nog een tal dodgefouten daarbovenop...
  13. Jerre

    Praathoek

    lekker met de meiden
  14. Jerre

    Top/Flopstammen

    Mijn excuses voor het taalgebruik, in het midden van de spanning zegt iedereen soms wel eens iets waar ze achteraf spijt van hebben :sad:
  15. Jerre

    Top/Flopstammen

    Je rekent hier de ODA van een hele stam, tegen de ODD van 1 speler. Venari heeft ook nog ODS hé
  16. Jerre

    Stelling van de dag

    Stelling: TW updates zouden in het midden van de nacht moeten gebeuren, of toch op een uur waar er altijd lagere activiteit is. Niet zo lekker als je een 3 minuten lange update hebt, terwijl je een massa met 600 + inc's krijgt.
  17. Jerre

    Top/Flopspelers

    Pestkop :mad: hou je tellie maar in de gaten vannacht, wie weet komen er incs aan!
  18. Jerre

    Top/Flopspelers

    Conclusie: Daffy & Tazz flop (Dom intern top)
  19. Jerre

    Feedback nieuwe scriptregels

    Het spel is zo al spelers aan het verliezen, dus lijkt het verbieden van zo iets cruciaals als userscripts en 1C je dan wel echt een goed idee? Er zijn zo veel spelers die telkens zeggen dat ze gaan stoppen, maar het uiteindelijk nooit doen. Deze nieuwe regel zal wel kunnen zorgen dat voor die...
  20. Jerre

    Spotprenten

    Droog 2 van Motr! zoekt nog co's op het account blijkbaar!
Bovenaan