Zoekresultaten

  1. Highlordgimli

    Prope speelt niet zo proper

    Hoewel het AF vrij dood is, wil ik via deze weg toch het gedrag van de speler prope periculosios (prope) aanhalen en misschien eindelijk een reactie van de speler zelf krijgen. De achtergrond: De stam clean gooit op 04/03 een massa op de speler darkforest. Deze speler ligt vol in de rim van...
  2. Highlordgimli

    Spotprenten

  3. Highlordgimli

    Spotprenten

  4. Highlordgimli

    Spotprenten

  5. Highlordgimli

    Spotprenten

  6. Highlordgimli

    Spotprenten

  7. Highlordgimli

    Spotprenten

  8. Highlordgimli

    Spotprenten

  9. Highlordgimli

    Spotprenten

  10. Highlordgimli

    Spotprenten

  11. Highlordgimli

    Spotprenten

  12. Highlordgimli

    Spotprenten

  13. Highlordgimli

    Spotprenten

    Ja, dat was een mooie grootmacht voor jullie. En veel geregel om alles voor te edelen enzo. En daarvoor te deffen. Heb na die eerste flater van zirael denk ik tot 3 keer toe dat account zitten deffen. De memes is het enige deftige aan het AF ::P
  14. Highlordgimli

    Spotprenten

    Met onze prachtige intern van zirael
  15. Highlordgimli

    Spotprenten

    Ben ik je favoriet? En ja ondertussen al een weekje. Afgestudeerd en tijd te veel voorlopig :P
  16. Highlordgimli

    Spotprenten

  17. Highlordgimli

    Spotprenten

  18. Highlordgimli

    Spotprenten

    Samenvatting van zowat alle berichten op het AF
  19. Highlordgimli

    Inlog van Coruscant

    Dit is wat ik sinds Duckje het anders heeft vernoemd, heb gezegd. Dat in de betekenis van het woord er wel degelijk sprake is van een hack hoe je het ook draait of keert. Dat tw dat onder een andere noemer plaatst, is hun recht. Planet was vol in hun recht om het een hack te noemen en ongeacht...
  20. Highlordgimli

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Als je niet meer kan loggen op je eigen account en alle troepen zijn weggestuurd na de andere kant van de wereld, wie zou jij dan eerst hebben verdacht? Ik wil maar zeggen dat het niet meer dan logisch is dat we direct denken dat het mss iemand van fix zou zijn geweest. Ik ben altijd...
Bovenaan