Zoekresultaten

  1. Kodakski

    Wereld 81 feedback

    Die nachtbonus is het enigste wat ik spijtig vind. Doe anders van 22H-10H, kunnen we allemaal rustig slapen. Maar kan natuurlijk nooit voor iedereen goed zijn. Das voor mij het enige (grote) minpuntje :( .
  2. Kodakski

    Overig BB-Coder

    Simpel scriptje waarmee je vanalles kan doen ivm coords. Gewoon invoeren in de input en dan spelen met de verschillende opties tot je de juiste uitkomst bereikt!
  3. Kodakski

    Hoist The Colours High!

    Als je niets nuttigs kan bijdragen, laat het achterwege Rene. Vecht je problemen met DoD uit op de wereld waar ze plaatsvinden.
  4. Kodakski

    Overig GSen opvragen Munten

    Goeiemiddag, Mijn eerder ingestuurde versie werd afgekeurd, omdat hij teveel zaken uitvoert in 1 klik. Daarom is er een kleine aanpassing aan dit script gemaakt. Wanneer je nu op het script in je snellijst klikt, zal hij alle dorpen aanvinken. Op dat moment komt er ook een pop-up waarin je de...
  5. Kodakski

    Kaart CoordGrabber

    Via dat script kan je op de kaart snel bepaalde dorpen selecteren. Dit is handig om massa's etc vlotter te kunnen plannen.
  6. Kodakski

    Overig GroupPlacer

    Via dit script kunnen er coordinaten worden ingegeven van jou dorpen. Het script zal deze dan aanvinken in de lijst, waardoor je ze snel kan toevoegen/verwijderen in een bepaalde groep.
  7. Kodakski

    Sneak Preview - Wereld 78

    Maar de clears blijven wel rekruteren op snelheid 2. Dat maakt het ook intensiever dan bv een 1.6. Iedere week een massa gooien blijft gewoon een klus.
  8. Kodakski

    Sneak Preview - Wereld 78

    Deze instellingen hebben zeker potentieel, maar persoonlijk zou ik de snelheid toch een beetje terugschroeven. W76 was nog maar een snelheid 2 wereld. Ik zou deze op een 1.6 zetten (W69 snelheid). Snelheid 2 is enorm intensief, ongeveer iedere week een massa offen (en dan nog eentje deffen...)...
  9. Kodakski

    hezhi kaartjes

    @Milow Kan je deze even vastpinnen ipv die andere? Deze updaten nog, die van Poo helaas niet meer.
  10. Kodakski

    Het grote complimententopic

    Te vroeg :oops: .
  11. Kodakski

    Top/Flopstammen

    Je zou beter je grote mond houden, want veel waarheid komt er niet uit.
  12. Kodakski

    Golden Awards

    Is die lijst van Azure geen troll lijst dan? Aangezien Schedel bij "meest onderschatte speler" staat, ging ik daar van uit :oops:.
  13. Kodakski

    De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

    W69 was ie wel micromanager!
  14. Kodakski

    De eerste echte stab deze wereld. Uitgevoerd door Addison Rae.

    Eric, beetje opletten qua zinsbouw ook aub. Heel deze prop zijn slechts 2 zinnen.
  15. Kodakski

    Spotprenten

    Daar had je je post mogen stoppen hoor ;-) .
  16. Kodakski

    Praathoek

    Iedere wereld heeft een andere belasting op een persoon. Misschien is het wegvallen van 1 wereld genoeg om zn RL ook weer genoeg focus te geven? Geen idee hoe beide werelden zijn/waren qua bemanning etc..
  17. Kodakski

    Praathoek

    Afronden dan maar. Danke dag!
  18. Kodakski

    Rate de top 20

    Zorg jij eerst maar dat je clears en edels goed getimed krijgt.
  19. Kodakski

    New gen tactics

    MB is life!!
  20. Kodakski

    New gen tactics

    Houd aub jullie snavel en ga Tw spelen. Wat een drama over al dan niet PP gebruiken.
Bovenaan