Zoekresultaten

  1. ACAB.

    Gok de middenmoot: Deelnametopic

    Aantal dorpen (wie zit het dichtste bij dit aantal) 400 dorpen: jagermeister 300 dorpen: rone 250 dorpen: Pjotr Clearikov. 200 dorpen: TheWitch 100 dorpen: Droog2 Verslagen tegenstanders Rang 5 als aanvaller: Rone Rang 5 als verdediger: TheWitch Rang 5 totaal: .Conor Mcgregor Rang 15 als...
  2. ACAB.

    Golden Awards

    Jarno, soldaaat !! <3
  3. ACAB.

    Golden Awards

    @Shakedown8 MAND youuu little dogg!!! Gr ACABANNED
  4. ACAB.

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    lekker oude koeien uit sloot halen exact top!
  5. ACAB.

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    #fresh jankerds
  6. ACAB.

    Stelling van de dag

    kijk naar jezelf eerst! als jullie zo blijven (deffen) is wel saai
  7. ACAB.

    Stelling van de dag

    zullen we anders fresh handje helpen bij volgende massa? zo houden we een leuke wereld voor iedereen he :P
  8. ACAB.

    Golden Awards

    Ik dacht zal eens gek doen! Heb het voor jullie allen duidelijk proberen te houden :) Beste speler: @Pjotr Clearikov. is probleeeem. hun gaan kapot maken. Beste stam: Motr! al since way back ;) De beste stam speler: @Anonymous Threat. , @Pjotr Clearikov. , @Goth Angel , @What the Duck...
  9. ACAB.

    Golden Awards

    oh oke, mijn begrijpend lezen is ook niet erg best maar is duidelijk nu :)
  10. ACAB.

    Golden Awards

    @Exact. ben reallest in the game zou noooit met fake acca's posten dus weet wat je zegt. liefde voor al m'n haters
  11. ACAB.

    Praathoek

    rap contest iedereen paar barz @Sule Silmad ik zal hem persoonlijk beginnen
  12. ACAB.

    Golden Awards

    wanneer komt er nou een deftige massa...... saai frontje zo hoor Ben jij volgende CO die ik laat stoppen op @republiccity bespaar mij jou uitleg waarom je CO volgens jou is gestopt ritesh. dank, ik ben blij met mn fans
  13. ACAB.

    Global Stabbings

    heel dit gezeik is dus voor jullie zo overtuigend om juist geen kick te geven . Helemaal wetende dat ruvon ook leugens aan jullie als stam globe heeft vertelt. Waardoor jullie als stam nu ter schande staan. nogsteeds overtuigend genoeg om geen kick te krijgen hahaha Of heeft ruvon de kick al...
  14. ACAB.

    Spotprenten

    Welkom op w72.... vgm heb je eerdere zeer interessante gebeurtenissen nog gemist. sad shit
  15. ACAB.

    Global Stabbings

    @Theo Walcott. Ga op delete beter, niemand kan jou nog serieus nemen besef die
  16. ACAB.

    Global Stabbings

    Gister harry potter gekeken met je papie en mamie? En ik zeg waar het op staat, kunnen jullie veel van leren. Ben niet van de gay gesprekken zoals jullie die voeren. Probleem mee? sluit jezelf op in een kast of wordt een man.. Begrijp niet waarom de meeste hier allemaal jankends zijn die niet...
  17. ACAB.

    Global Stabbings

    @Predec NARCIST @.Hustler NARCIST @Insomnia Has Yoda. NARCIST @POOHBEER1 NARCIST @Thomas Shelby Jr. NARCIST @Chicago Blackhawks NARCIST jullie allemaal hebben zo´n miezerig leven dat jullie in jullie eigen leugens geloven om zo een online spelletje proberen te winnen en dit dmv van geld en met...
  18. ACAB.

    Spotprenten

    Hoe durven jij stoer doen ?? o_Oo_O
  19. ACAB.

    Golden Awards

    Ze dachten waarschijnlijk sneller ACAB! heen te beuken. repu u got a miscalculation boi.
  20. ACAB.

    Golden Awards

    is maar goed ook dat fresh! geen stamhoppers heeft, zou nogal erg lachwekkend zijn met +- 7mil punten. Ben erg benieuwd of dit ook zo blijft zodra de eerste echte incs gaan komen....
Bovenaan