Zoekresultaten

  1. This it for Me

    Golden awards #71

    Beste speler: Voor iedereen van het Beuken team valt wat te zeggen. Ik heb deze wereld ook met nieuwe spelers mogen kennis maken die een speciale vernoeming verdienen namelijk: Tom, Bjorn, Jesper, Hielke, Gtje, Kevin, Joost, Amber en Bas. Erg leuk spelers die (niet altijd en een enkeling...
  2. This it for Me

    Golden awards #71

    Ja en moet het in dit geval ook net de stam zijn met de meeste kwaliteit!! 11
  3. This it for Me

    Golden awards #71

    Ben het wel met je eens, werd goed gedeft en matig aangevallen. Kleine stukjes snoepen.
  4. This it for Me

    Praathoek

  5. This it for Me

    Praathoek

    Klopt, ik was die speler. We konden vrij makkelijk inschatten wat er aan die kant gebeurde. Onze ligging was veilig tot iemand diplomatische alles wat onhandig had geregeld. De uitgangpositie was hieruit dat wij de groeikaart actief bijhielden zodat we al zagen dat er wat verbanden zuidwest...
  6. This it for Me

    Praathoek

    Als leider van de opstand in de Rim kan ik bevestigen dat ik opstap. We hebben samen iets moois opgebouwd en het is nu tijd om de demissionaire opstand te leiden.
  7. This it for Me

    Praathoek

    Hoi Martijn, leuk jou ook hier te zien. Ik denk dat de approach van Beuken is dat ze de wereld graag door de hoeveelheid starters niet willen laten lopen zoals alle andere werelden. Ofwel je edelt alle noobs weg tot 2 mega stammen en dan endgame. Dit is de meest tactische keus, maar valt in...
  8. This it for Me

    Praathoek

    Alle accounts weten dat toch binnen een stam? Ben oprecht benieuwd.
  9. This it for Me

    Praathoek

    Valt mee als klopt dat: =3 + Boys + Beweeg samenwerkt.
  10. This it for Me

    midgameverwachtingen

    Ik geloof dat we al bijna in de endgame zitten.
  11. This it for Me

    Praattopic

    Nee, hij heeft wel gelijk. Je post en noob stam kon zelfs mij niet boeien.
  12. This it for Me

    Praattopic

    Soms kom je erachter dat niet iedereen een goed mens is Luc. Ik snap dat dit voor iemand die altijd vriendelijk, lief en positief is zoals jij dit kan overkomen als 'ziek' . Sorry dat ik je confronteer met de grote mensen wereld.
  13. This it for Me

    Praathoek

    gg ez better luck next time
  14. This it for Me

    Praattopic

    Het was retorisch. We weten allemaal dat die te druk is met internen.
  15. This it for Me

    Praathoek

    Je kan bij AL maatje stuur maar PM, we willen Goat. kicken wegens teveel vieze praat in de discord app.
  16. This it for Me

    Praattopic

    Rolpiloot is een Charlatan!
  17. This it for Me

    Praathoek

    Edels maken? Naast Bunny kun je die niet maken, wij spelen zonder smederijen en adel hoeves.
  18. This it for Me

    Praathoek

    Omdat het limiet is, dan gaat dat minder snel. Speeds werelden met limiet hebben dat ook maar smederijen vliegen wel naar beneden.
  19. This it for Me

    Praathoek

    Bunny top, dat zijn ouwe kata goochelaars. De wereld is treurig en daarom niet echt propaganda waardig denk ik.
  20. This it for Me

    Praathoek

    Unsung hero = Flop
Bovenaan