Zoekresultaten

  1. Golden Award (Mid Game)

    Beste speler: Disguised Monkey. Deze spelers hebben volgens mij ook het meeste ervaring. Beste stam: WILD. Volgens mij is dit wel duidelijk als je 5 spelers van deze stam in de top 5 ziet. Vanaf de eerste paar dagen van de wereld zaten we al in dezelfde stam en tot nu toe is het alleen maar...
  2. De start

    Met veel activiteit kan je vaker al in het begin van de wereld wat grondstoffen mee snoepen van de spelers die early al wat gs verkopen. pp voor bouwkosten gebeurd zeker ook ja.
  3. De start

    Ik weet van ElectroSlayer dat de premium beurs op jullie continent sneller vol zat dan bij ons. Ook pompt vanquisher zijn gs lvl's wat hoger dan dat jullie doen.
  4. Spotprenten

    Yup, dit snap ik. Dit kan niet alleen een referentie zijn naar de inderdaad gemakkelijke dorpen van ELMO, maar ook de dorpen die jullie voor free krijgen aan de andere kant van de map.
  5. Spotprenten

    Ja hier op de Nederlandse servers noemen zit dit boosten en niet gemakkelijke dorpen pakken.
  6. Wereldwinst

    xD ik had mijn zin verkeerd geformuleerd. Ik bedoelde als reactie op pimsie te zeggen dat WILD al genoeeg weerstand heeft gehad als je kijkt naar verslagen tegenstanders om zich ook tegen grote stammen te kunnen bewijzen. VIKINGS is een flop stam, ik kan weinig zeggen over ELMO.
  7. Wereldwinst

    @Pimsie. xD volgens mij heb je nog niet naar het tabje Verslagen tegenstanders (stam) gekeken. Viking werkt samen met meer stammen dan alleen TFF, ze kunnen helaas niet op een eerlijke manier spelen.
  8. ANIMOWANA DZIEWCZYNKA en zijn persoonlijke stam boosters

    Hiermee moet wel duidelijk zijn wat er is gebeurd. In vergelijking met ANIMOWANA DZIEWCZYNKA krijgen wij de dorpen niet zonder troepen verlies.
  9. Top/flop spelers

    Mashup. en Vikanov gingen samen op 1 account.
  10. TW Musictopic

    Jk, ik hoop dat niemand hier een 69 fan is
  11. Top/flop spelers

    Oh nice! Allemaal van buildawall of ook van numnum?
  12. Top/flop spelers

    ja tuurlijk, hoort ook bij die prestatie
  13. Top/flop spelers

    Maar 5 helaas, jij?
  14. Golden Awards

    "Meest onderschatte speler: HoneyBooBoo Er zijn mensen die kortzichtig zijn en denken onbekende naam zal wel niks zijn, vermoed zomaar dat ze het tegendeel zullen gaan bewijzen. " Dit was een joke eh, ik denk indd ook wel dat ze goed zijn. Nog nooit op een eerdere wereld tegen moeten spelen dus...
  15. Top/flop spelers

    Ik denk niet dat ik de enige ben die nog nooit van die honey guy heeft gehoord :p
  16. Top/flop spelers

    Nog nooit van gehoord staat nog niet eens in de top 25, pfff pathetic
  17. Top/flop spelers

    Wat probeer je hier nou mee te bereiken met deze AF post? Gewoon om wat drama te creëren of verwacht je een speciale reactie van Wow who terug???
Bovenaan