Zoekresultaten

  1. .inevitable

    Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

    illuminati confirmed? :O
  2. .inevitable

    Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

    .inev = Flop heb ik gehoord ergens o_O
  3. .inevitable

    Top/Flopspelers

    Jaa wij gaan fuseren straks toch?
  4. .inevitable

    Spotprenten

    Hoeveel dorpen hebben we dit keer?
  5. .inevitable

    Top/Flopspelers

    Ik probeer niks recht te trekken hoor. Nergens ontken ik dat het in sommige ogen onethisch zou kunnen zijn wat ik gedaan heb. Ik geef alleen mijn beweegredenen en de motivatie die daar achter zat. Wat je conclusie daar op is mag je zelf bepalen we leven in een vrije wereld hier in Nederland (;
  6. .inevitable

    Top/Flopspelers

    In mijn ogen is sportief zijn, wanneer je volgens de opgestelde regels verliest, de ander de hand geven en zeggen 'goed gedaan' en ondertussen van jezelf balen dat je het zelf niet beter hebt gedaan. In dat geval ja dan pakte ik het sportief op
  7. .inevitable

    Top/Flopspelers

    Yess had meer troepen kunnen zijn die je kon clearen want er waren nog genoeg over bij ons ;p Maar 'had gekund' heeft nooit bestaan dus daar al ik je toch wijzen op een drogreden. Uhm jaa je had nadat al je troepen dood waren ook kunnen herstarten, Meestal is het wel duidelijk dat als iemand je...
  8. .inevitable

    Top/Flopspelers

    Sorry pa :(
  9. .inevitable

    Top/Flopspelers

    Jup heb volop kata's gegooid omdat we niet kunnen winnen van een 1400 punten dorp ;P Nee alle gekheid ff op een stokkie, Het was gewoon handig om je te clearen aangezien je actief je stamgenoot helpt (Kudos voor dat!). Daarna was het onze keus een farm dorp van je te maken ipv als edeltarget te...
  10. .inevitable

    Top/Flopspelers

    Damn dat is veel werk wat je in die post hebt gestoken Nepp95, dat zal ik ff met respect gaan beantwoorden ;p Ik begrijp je frustratie, heb dat zelf ook gehad op w73 en het is niet bepaald leuk :) Van mij mogen de kata's een beperking krijgen van TW zodat ze niet alle gebouwen kunnen...
  11. .inevitable

    Top/Flopspelers

    Ik zeg Fake News!
  12. .inevitable

    Praathoek

    Het spijt me zo ontzettend dat ik je fragiele staat van welzijn heb verstoord/gebroken met mijn . . ik zal mijn spelletjes naam aanpassen voor je want jouw Guardian heeft je blijkbaar nooit geleerd dat er zoiets als verschillen in perceptie van artistieke vormgeving bestaat! Omdat het voor jou...
  13. .inevitable

    Spotprenten

  14. .inevitable

    Nachttopic

    vatibleuhin
  15. .inevitable

    Nachttopic

    bump
  16. .inevitable

    Stelling van de dag

    Jaa met massas stacks is het nog steeds moeilijk natuurlijk, maar looptijd verschil kan een detail zijn die nieuwe os te laat ofzo kan laten zijn. En je stamdeff voor 30 uur looptijd (bij wijze van) kwijt zijn is ook niet ideaal haha. miss dat het geen groot verschil maakt maar ik vermoed wel...
  17. .inevitable

    Stelling van de dag

    stelling: Universiteit hoort niet een vaste plaats te hebben maar te roteren over de kaart Mijn argumenten "Voor" zijn: 1. Om zo de uni verdedigen en lvls te uppen moeilijker te maken ipv zoals het nu is doodleuk wachten tot je lvl 30 hebt (en beetje boosten met pp wanneer je dreigt te...
  18. .inevitable

    Top & Flopstammen

  19. .inevitable

    Smerig spel?

    NAP schending? Grijs gebied benut door ons? Maak geen beschuldigingen als je de feiten niet kent. Misschien dat je “Motr” verward met Jagermeister, dan heb ik niks gezegd en zou je het ff moeten aanpassen in je bericht ;)
Bovenaan