Zoekresultaten

  1. Rarwghhh.

    Einde Wereld Awards

    Thanks <3, moest je dit laatste nou echt delen met de buitenwereld? :(
  2. Rarwghhh.

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Wel laag dat Daniël aka @Shakedown8 of Mister Simon niet even een verklaring wil afleggen hier op het AF. Nu weet ik dat Simon niet eens eens AF account heeft. Lijkt mij slim dat iedereen eens nadenkt om in het vervolg deze mensen op je account/stam te nemen.
  3. Rarwghhh.

    Praathoek

    Zidan is nog maar 14
  4. Rarwghhh.

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Logisch, deze mensen waren allemaal de dupe van de stab van deze 2 mensen op 72. Logischerwijs worden stabbers gewoon door iedereen genegeerd. Helaas moet het ons betreuren dat er op w78 weer stab verhalen komen van dezelfde personen. Logisch dat we er dan op reageren.
  5. Rarwghhh.

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Ook heb je zeker niet de uni rush stop gezet, pas toen je merkte dat je niet kon winnen. Zoals Jens ook zegt. Uni dorp was overigens in bezit van jou account. Nu speelt Simon de grote oprichter van deze hele stab ook op jou account. 1 grote grap toch?
  6. Rarwghhh.

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Shakedown en Simon stabbers, klinkt als een déjà vu
  7. Rarwghhh.

    Golden Awards

    @Tragedy under Grace kan goed lijnen leggen.
  8. Rarwghhh.

    Golden Awards

    Dus Melvin ontkende zijn ''stab'', want dit was toen der tijd uit angst gebeurt, Vervolgens wilt hij niet met mensen in een stam zitten die 10 jaar geleden gestabt heeft, terwijl hij zelf een grote stabber is. Interessant, mooi dat Melvin ook altijd selectief blijft hameren op de berichten...
  9. Rarwghhh.

    Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Spreek je stamgenoot Noah alsjeblieft even aan dat dit niet de plek is, om hier keer op keer op terug te komen. Thanks :)
  10. Rarwghhh.

    Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Dus je weet van de situatie en schrijft dan nog onderstaande post: Noah dan ben je echt nog triester voor woorden dan ik dacht.
  11. Rarwghhh.

    Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Ik kan wel een blowpipe sponsoren aan Kevin. Al die mensen met weinig geld ook tegenwoordig.
  12. Rarwghhh.

    Spotprenten

    Tyrant lijkt wel verdacht veel op Fresh w72.
  13. Rarwghhh.

    Spotprenten

    Ik vind deze 3 namen eigenlijk allemaal de rechter.
  14. Rarwghhh.

    Top/Flopstammen

    Scripts is toch meer newgen? Kappa
  15. Rarwghhh.

    Top/Flopstammen

    Is dodgen een newgen tactiek?
  16. Rarwghhh.

    Muziektopic w76

    Prachtnummer! Goldband een top groep, echt een aanrader om dit te luistern en meer van deze mannen!
  17. Rarwghhh.

    Stelling van de dag

    Oh gosh, hebben we jou weer. Wanneer ga je eens vertellen wie je bent?
  18. Rarwghhh.

    Top/Flopstammen

    Ach Dennis, jij ook hoor. Als het goed gaat heb jij zeker alles gedaan, gaat het mis, heb je amper gelogged. Nu weer even je neus poederen Dennis.
  19. Rarwghhh.

    Top/Flopstammen

    Kijk uit naar jou geplande massa volgende keer ❤️
  20. Rarwghhh.

    Top/Flopstammen

    Oh dus daar ligt het aan, bedenk jij volgende massa van tyrant op salt dan? Kijken of je dan wel meer dan 8 dorpjes pakt. Meneer meesterbrein.
Bovenaan