Zoekresultaten

  1. Stabje Rond De Wereld

    Casus RRDW

    DMs staan open als je m'n diensten nodig hebt. ;) Vanaf nu zweren we trouw aan de stam die de beste spotprenten produceert.
  2. Stabje Rond De Wereld

    Casus RRDW

    @Pinmunch Mja, snap dat de kick niet ideaal was. De dorpen van Time heb ik niet echt aangeboden maar is QQ zelf op gegaan, ik heb daarna wel op eigen initiatief de OS van Grommie eruit gesmeten door de kick. Time beschouwde ik niet echt als een volwaardig stamlid (was niet actief, nergens op...
  3. Stabje Rond De Wereld

    Casus RRDW

    @Pinmunch inderdaad even rechtzetten. Ik beschuldig Ice er zeker niet van gratis dorpen te hebben onderhandeld met Campionen, iedereen die dit oprecht beweert mist wat vijzen. Op een gegeven moment gaat hij echter volledig AFK en zou het enkel opruimen zijn voor jullie. Hij schuift niet meer met...
  4. Stabje Rond De Wereld

    Casus RRDW

    Klopt, dit kunnen wij ook bevestigen, zowel de blocks op de voorgestelde jump dorpen als enkel vv gedraaid bij Midas.
  5. Stabje Rond De Wereld

    Casus RRDW

    Graag gedaan, transparantie boven alles. Doe ermee wat je wil. Ben ook totaal niet meer mee of dit nu tegen de regels is of niet, hadden we dan gewoon alles gratis aan Ice moeten geven zonder dat we dit konden verdedigen?
  6. Stabje Rond De Wereld

    Casus RRDW

    Wij gaan ons hier niet moeien rond de discussie omtrent samenwerken vs boosten, geen energie voor dat moeten de admins maar uitmaken. We werden in het nauw gedreven, gingen op zoek naar een oplossing en kozen inderdaad uiteindelijk voor volledige anarchie tegenover de deserteurs in onze stam...
  7. Stabje Rond De Wereld

    Casus RRDW

    En als we toch screens droppen mag iedereen wel elke kant zien natuurlijk. :engel:
  8. Stabje Rond De Wereld

    Casus RRDW

    Als je zelf met Grommie meermaals uit je eigen stam stapt zonder aankondiging verlies je helaas je oprichters rechten. :p
  9. Stabje Rond De Wereld

    Casus RRDW

    Dag iedereen :engel:
Bovenaan