Zoekresultaten

  1. odv1

    De wereld vanuit het ELMO perspectief

    Beste spelers, Na de gebeurtenissen van de afgelopen weken en vooral afgelopen dag vind ik het noodzakelijk om wat te schrijven over de wereld vanuit het ELMO perspectief. Op zaterdag 9 april startte de stam ELMO in het zuiden van CL30. Onze stam was een premade rondom de accounts Sons of...
  2. odv1

    Einde Wereld Awards

    Beste vrienden, vriendinnen en spelers van Cult, gezien de eerste accounts in de alliantie er voor hebben gekozen om de wereld niet verder te spelen en op delete zijn gegaan is het denk ik tijd voor de Einde Wereld Awards van w81. Ik denk dat het voor velen een op momenten leuke wereld was met...
  3. odv1

    De Mol W81

    Voor zover ik weet zijn er (nog) geen wereld VV regels? Iemand die screens maakt van de stamdiscord en doorstuurt naar de tegenpartij is daarentegen een grote vertrouwensbreuk en gaat in tegen hoe wij allen moeten wensen te spelen. Verder vooral doorgaan met memes posten vandaag, maar...
  4. odv1

    CF of niet, AF decides

    De lezer zal in eerste instantie misschien denken: "janknoob wordt weggespeeld en gaat daarom maar zeiken op het AF", maar er hebben zich vandaag enkele gebeurtenissen voor gedaan waardoor ik toch de noodzaak voel om dit bericht te schrijven. Ik ben een speler die TW al vrij lang kent, maar pas...
Bovenaan