Zoekresultaten

  1. odv1

    Golden Awards - W97

    Minder gelul, meer nominaties voor baasje odv1 als nummer 1
  2. odv1

    Spotprenten

  3. odv1

    Presenteer je account | Roast?

    Kom je ook uit TW pensioen? We hebben nog een doorgewinterde P&P'er nodig!
  4. odv1

    Presenteer je account | Roast?

    Beste janknoobs, uitkeringtrekkers, eeuwige studenten en maagden voor het leven, De laatste keer dat ik mij waagde aan het schrijven van een stukje op dit forum, wat toch maar door 30 mensen gelezen wordt, zaten we nog in de naweeën van de coronapandemie. In deze periode waarin niemand een...
  5. odv1

    nachtbrakers

    Wie moet ik eens nachtblitzen?
  6. odv1

    Control Chaos!

    Hier ben ik het sluitend mee eens, @Excalibris snotneus ga wat nuttigs doen
  7. odv1

    Golden Award (Mid Game)

    Normaal had ik wel eentje getypt maar probeer deze wereld vooral te vergeten inmiddels :biggrin:
  8. odv1

    Spotprenten

    Jij was gewoon bloed irritant met je edelclears terwijl je niets bij ons te zoeken had @Hoppex. Hoop dat spelers zoals jij die, ondanks de boostregels, alsnog in dienst van anderen spelen eindelijk eens adequaat worden aangepakt.
  9. odv1

    De wereld vanuit het ELMO perspectief

    Beste spelers, Na de gebeurtenissen van de afgelopen weken en vooral afgelopen dag vind ik het noodzakelijk om wat te schrijven over de wereld vanuit het ELMO perspectief. Op zaterdag 9 april startte de stam ELMO in het zuiden van CL30. Onze stam was een premade rondom de accounts Sons of...
  10. odv1

    ELMO

    De Polen hebben ons schijnbaar als eerste benaderd. Binnen de stamleiding ELMO was het overigens nooit serieus ter sprake om een samenwerking met de Poolse stammen te nemen.
  11. odv1

    Wereldwinst

    @Wirtual kata noob
  12. odv1

    Wereldwinst

    Dit is gewoon een stamlid van viking die TTF aanmoedigt om kata's op DownOnMe te knallen :redface: . En binnen ELMO hebben we het aardig naar onze zin hoor, sowieso het actiefste meme kanaal van de wereld
  13. odv1

    Wereldwinst

    Ik zou zeggen dat alles geoorloofd is zolang er wederzijdse voordelen zijn voor de BG en de ene partij dus niet in dienst van de andere speelt. Ook vind ik dat je alleen mag vooredelen voor je stam en niet voor je BG. Als BG's zou je dan andere dorpen of andere spelers moeten targetten. Dit...
  14. odv1

    Wereldwinst

    op de Nederlandse server is het een ongeschreven regel, oftewel een afspraak, om katapulten alleen te gebruiken op muur en verzamelplaats en niet op andere doelwitten. POPA en POPB gebruiken katapulten op smederij, adelshoeve en boerderij en dit vinden veel Nederlandse spelers "kwaad". Ik kan...
  15. odv1

    Wereldwinst

    Je hebt de zaken niet helemaal op chronologische volgorde: viking is gestart met banden aangaan met iedereen in de omgeving om volle bak op ELMO te klappen en als gevolg hiervan hebben wij wat hulp in de vorm van VV's van Wild gekregen. Ik kan je ook verzekeren dat TTF zeker meer dan 5...
  16. odv1

    Wereldwinst

    In die zin is het wel een reactie op het spel van viking dat ELMO heeft gevraagd om wat hulp dmv VV'tjes bij Wild. Gaan we ook niet over liegen, dat is gewoon gebeurd nadat ik en een aantal anderen het account Are You Serious een week lang bemand hebben en er toen geen tijd meer voor was. Viking...
  17. odv1

    Spotprenten

    Volgens mij moet je daar odv1 neerzetten ipv support team Misschien een tip trouwens om de boostregels niet consequent te overtreden? Heb je een stuk minder last van support
  18. odv1

    Case Vanquisher.

    Man man man denk niet dat ik iemand uit de community zo hard door de mand heb zien vallen als nu. Het enige verband wat ik hier zie is iets wat al werelden lang voor komt; mensen hebben geen zin om te deffen tegen een veel grotere speler die dan ook nog eens alle of een groot deel van je dorpen...
  19. odv1

    Toppers/floppers

    Robert flop ik hoop dat hij gestabt wordt
  20. odv1

    De bende van SF! (en Melt)?

    Volgende keer lekker pre-noblen en draften al die rode zooi :biggrin:
Bovenaan