Zoekresultaten

  1. Top/Flopspelers

    Ga me best doen
  2. Top/Flopspelers

    Ja sorry.. zal voortaan alle 896 sporten erbij zetten
  3. Top/Flopspelers

    Wel een aanname dat ie voetballer is? Dit soort dingen gebeuren niet bij tennis of hockey
  4. Top/Flopspelers

    Tja Gaat er om wat je met die ballen doet?!
  5. Top/Flopspelers

    Nu de vraag wie heeft de skills of de ballen?
  6. Top/Flopspelers

    Maestro, Laat je niet gek maken.. aanvallen op iemand met een sterfgeval verdient geen schoonheidsprijs, maar gaan ze zelf wel vrolijk verder, dan is het net als normaal tribalwars.. ik weet van mezelf en Björn dat wij juist alle shit gebruiken om te knallen op tw en zullen nooit een nap...
  7. Top/Flopspelers

    In je eentje kan je makkelijker ontwijken maar met terugslaan maak je meer kans Maar inderdaad beperk het allemaal tot het spel..
  8. Top/Flopspelers

    Aan de andere kant ze nemen wel de moeite en snap ze ook wel.. tw is ook een uitlaat klep maar dan zonder vuisten. Ieder zijn ding toch En Björn no surrender met je ex en kids, veel belangrijker dan tw ❤️
  9. Praathoek

    Misschien wereld maken met de instellingen vanaf w4? Denk dat er een hoop spelers terugkeren dan.
  10. Praathoek

    nummer 1 stam heb ik hoe dan ook maar wel jammer dat de toppers bij elkaar zijn gekropen.. had meer verwacht van deze wereld
  11. Top/Flopspelers

    Prone rules wat ik zie nu?
  12. Praathoek

    denk dat je niet wint maestro..
  13. Praathoek

    Zeker waar al is het nieuwe t sneller en duidelijker
  14. Praathoek

    Altijd speel je nog ergens?
  15. Praathoek

    Meen je? Waar? Je was me beste tegenstander.. speelde 132dutch tot ww werd veranderd. Grt angel
  16. Nieuw =OT= gaat ~EW~ opeten

  17. Praathoek

    1 van de arrogante van ot zeg maar, waarvoor sorry nog.. dat was geen beste tijd Edit was eerst angel of dark en samen met darkness het continent onder controle. En heel eerlijk tw geleerd van hem.. wat een topper was dat en daarna supermooie acties gedaan samen.. daarna helaas geblokt door me...
  18. Praathoek

    Speel je nog?
  19. Praathoek

    Ola Gr angel
  20. Rate!

    Still alive? Gr angel
Bovenaan