Zoekresultaten

  1. Mien Merk

    Externe TimeTool

    Ok boomer
  2. Mien Merk

    Externe TimeTool

    Community 1 - 0 Nieuwe scriptregels
  3. Mien Merk

    Gezocht Aanvragen scripts

    Die is in principe niet toegestaan met de nieuwe regels, maar externe alternatieven zijn binnenkort wel beschikbaar voor iedereen heb ik gehoord ;)
  4. Mien Merk

    Praathoek

    Ik wens expliciet GEEN goede avond aan @rikkert1234 Een goede middag is veel beter op zijn plaats namelijk.
  5. Mien Merk

    Top/Flopstammen

    Voor iemand die het over respect heeft maak je hier wel een aardig respectloze generalisatie imo.
  6. Mien Merk

    [Profiel] TimeDoesMatter - Plaatje

    @Cacturne na het grafisch herdesignen van het TDM front op 76, lijkt deze klus op je prikkelige lijf te staan geschreven.
  7. Mien Merk

    Golden Awards

    Ik wil graag de kanttekening plaatsen dat deze pesterijen geheel terecht zijn
  8. Mien Merk

    Praathoek

    Kampertjes on tourrrrr
  9. Mien Merk

    Praathoek

    EWS TOP REST FLOP
  10. Mien Merk

    Top/Flopstammen

  11. Mien Merk

    Devilicious.dev - Massa Planner & Utilities Site

    Top site, helaas zijn de grafische verbeteringen van @Cacturne nog steeds niet doorgevoerd...
  12. Mien Merk

    Overig TW-Surviving troops

    Idem, niet mijn eigen script maar heb geen contact met de scripter en/of het script voorbij zien komen tussen de goedgekeurde scripts.
  13. Mien Merk

    Package Village Selector

    Algemeen Het script start je door naar de kaart te gaan en "C" in te drukken. Als het goed is verschijnt nu een extra regel boven de kaart waar 3 knoppen staan "Exporteer coordinaten" "Importeer" en "Reset". Je kunt vanaf nu het script gebruiken voor de volgende functies. Het script blijft...
  14. Mien Merk

    Open sollicitatie account Serenity

    Eerlijk, Wij Stabben Toevallig??
  15. Mien Merk

    Open sollicitatie account Serenity

    Perfect als excuus jannetteke, dikke aanrader namens het diversiteit team van EWS (Met de rentree van Joost is de functie van Noah niet langer nodig)
  16. Mien Merk

    Spotprenten

    Ik hou van het vleesje van vleesje
  17. Mien Merk

    Spotprenten

    Hij houd duidelijk meer van een vegetarische barbecue (bestaat dat??)
  18. Mien Merk

    Spotprenten

    Haha omdat wij er gepland in het weekend kunnen zijn, en jij er in de week snachts achter je pctje zit gelijmd zijn wij de no-lifers? :p Goede poging
  19. Mien Merk

    Top/Flopstammen

    Grondlegger, ruggengraat en moreel kompas. Zonder jou waren we niks <3
  20. Mien Merk

    Top/Flopstammen

    Interessante reflectie overall! Wil toch een kanttekening zetten bij bovenstaande, dit gaat toch eigenlijk op voor alle diplomatieke betrekkingen op TW? Neem aan dat de BGs van Shock ook niet vanuit een andere motivatie komen dan de kans op verlies verkleinen? Het doel van een eerlijke of leuke...
Bovenaan