Zoekresultaten

  1. Wereldafspraken W74

    Gezien er vanuit Method of F!X berichten worden verwijderd op het forum, zou ik graag de wereldafspraken op het AF willen afspreken zodat er niet kinderachtig gedelete wordt. Vanuit Planet willen wij de volgende afspraken: -Geen CF's (nader te beschrijven) -Geen Unirush maar 60% dominantie...
  2. Droeftoeter Solidje

    Goedeavond! Ik heb nog een zoet sappig verhaal voor dit mooie forum. Er was eens een speler genaamd Solidje die bang was voor aanvallen. Hij was zelfs zo bang dat deze knul als informant wilde functioneren om zo aanvallen door te spelen naar ons die vanuit zijn stam zouden komen. Bewijs...
  3. Het leed wat Zanular heet

    Hallo, daar ben ik weer. ik kan nu ellenlange verhalen gaan typen, maar ik hou het kort. na wanbeleid, onverstandige keuzes en besluiteloosheid vanuit het bestuur (Zanular) hebben vele ervaren en goede spelers besloten over te stappen. Momenteel stabt deze knul zijn eigen stamgenoot nog voor...
  4. Samenvatting stamoverleg

    Goedenavond AF, Na aanleiding van de ban van .RidingMyDirtyPony heeft er overleg plaats gevonden tussen SZN en INNI. Wij van INNI zouden graag een leuke eindstrijd zien. Met het compleet ruïneren van het account .RidingMyDirtyPony zou de wereldwinst vrij eenvoudig zijn. Vandaar dat INNI met...
Bovenaan