Zoekresultaten

  1. De Vuile Was van Continent 45

    Dat is dus heel het punt een MB mag ook niet in het begin. Er staat in de post van Duckje dat het Moraal er niet voor niets is. Wat betreft de 3 stammen is het enige voordeel ervan dat ze niet geedelt worden, maar ze morten GS gebruiken om weer opnieuw die troepen terug te maken en behalen er...
  2. De Vuile Was van Continent 45

    Clear van 1 speler, edels van een andere en de MB wel ODA bij en de andere speler 0/ weinig. Rapportjes + TW stats als onderbouwing. Is volgens mij niet zo moeilijk dan toch?
  3. De Vuile Was van Continent 45

    Beetje jammer dat het in K45 ook zo is, in K54 is het hetzelfde, premades en MBs. Ik heb een mooie support eraan besteed, met 100% bewijs en er wordt niks gedaan. Beetje jammer allemaal.
  4. Discussietopic speedrondes

    Hoe meld je je aan voor de speedronde?
  5. Discussietopic speedrondes

    Hoe lang is normaal een speedronde?
  6. Discussie Jouw favoriete wereldinstellingen

    Snelheid - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 200% - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% of 150% - Aanvalstiming aanvallen: 100ms - Aanvalstiming verdedigingen: 100ms Spelsysteem - Ridder/Standbeeld: Nee - Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee, maar geen harde eis -...
  7. Golden Awards - w79

    Nee hoor, ik ga alleen geen energie in kinderachtige blame games stoppen.
  8. Golden Awards - w79

    Haal even dat bord voor je kop weg. Jullie beginnen over alles te janken, niet wij.
  9. Golden Awards - w79

    Ik ga mijn energie niet verspillen aan een stel jammerende kinderen, die enkel een beetje met modder aan het gooien zijn, terwijl ze zelf net zo hard tot hun oren vuil zijn.
  10. Golden Awards - w79

    Haha wij de abusers, wie koopt er heel de week de markt leeg voor jullie massa? Tip: niet wij. Volwassen en eerlijk, alsjeblieft zeg. Jullie zijn continu enkel aan het beschuldigen als een stel kleine kinderen die hun zin niet krijgen.
  11. Golden Awards - w79

    Er zijn voldoende andere edels gaan lopen achter de eerste lijn, dus doe nu niet zoals de echte Mark Rutte of je er niks van weet.
  12. Golden Awards - w79

    Pff we zijn niet eens een premade, we zijn met 30 mensen samen gaan liggen, waarvan de helft PP is gaan farmen. Daarnaast is een premade volgens mij om de wereld te winnen, dat hadden we van te voren nooit in ons hoofd, nog hebben we dat nu. Wat dacht je van de edels die steeds op 461|474...
  13. Golden Awards - w79

    Niet janken jo. De enige reden dat je het zo erg vindt is omdat je het er moeilijk mee had. Zelf proberen jullie ook CF's te leggen.
  14. Spotprenten W79

    Misschien noemen jullie het niet direct een stab vanuit ons, maar we hadden er ook niks mee te maken :confused2:
  15. Spotprenten W79

    Wij werden beschuldigd van een stab, omdat we via John Baron Smokescreen benaderd zouden hebben. Echter heeft John Baron het verhaal enorm aangedikt, omdat wij enkel met John Baron contact hebben gehad om hem te recruiten. Smokescreen zat toen al in Wolves en dan gaan wij niet hem proberen te...
  16. Spotprenten W79

  17. Spotprenten

    Faketreintje met echte edels ;) Fake it till you make it
  18. Spotprenten

  19. Statement Sense.

    Volgens mij was het al behoorlijk veel eerder, want fakes op Verdadero werden al snel gegooid. Waarom zou dat een reden zijn om de GAP op te zeggen? Hoe zagen jullie dat dan? Er werden naar mijn weten geen bevelen gedeeld? Dat zal zeker, maar je geeft ons nog niet eens de kans en naait ons...
  20. Statement Sense.

    Dan had je misschien, zoals een GAP werk, met ons moeten overleggen in plaats van het GAP te verbreken en te fuseren met de stam waartegen het GAP is.
Bovenaan