Zoekresultaten

  1. StereoSystem

    Top/Flopspelers

    Mijn moeder zei altijd, goh als je vriendinnen van een flat springen zou jij het dan ook doen? That did also not age well.
  2. StereoSystem

    Speler en stam van het jaar 2021.

    Ach, ik ga er van uit dat het aanhalen van 'de gender discussie' (wat overigens normaliter een andere betekenis heeft dan hoe het hier werd toegepast, over mijn gender zou zeker geen discussie mogen zijn xD) terug genomen is gezien Martijn toch niet leek te willen impliceren dat het aan mijn...
  3. StereoSystem

    Speler en stam van het jaar 2021.

    Als je werkelijk denkt dat ik 'we gaan op grijs' als bedreiging zie zegt dat alles over hoe verkeerd je alles wat ik zeg begrijpt, Martijn. Ik heb me vaak genoeg geprobeerd uit te leggen in de leiding chat maar je weet zelf denk ik ook wel waar jullie leiding begonnen is en dat het niet...
  4. StereoSystem

    Speler en stam van het jaar 2021.

    @Underground Tacticz. Ik was niet van plan te reageren omdat ik het vrij druk had, maar met de lockdown heb ik toch wat meer tijd om handen. Dat je mijn leiding op W80 aankaart vind ik prima, maar dat je mijn prestaties uit het verleden onderuit haalt door te zeggen dat een stam van 90 mensen...
  5. StereoSystem

    Kan TW nog verder zakken?

    Ik dacht dat je waardig wilde stoppen als de CF bleef, Reneetje :eek:
  6. StereoSystem

    Bedankt Inno

    Laatste wat ik las was ik maar koudbloedig geworden :(
  7. StereoSystem

    Bedankt Inno

    Bedankt Inno voor het geven van zoveel redenen om het echte leven weer op te zoeken :D
  8. StereoSystem

    [Geen Spam] Nieuwe co gezocht

    Ik voel me gediscrimineerd.
  9. StereoSystem

    Top/Flopstammen

    Hier het bewijs!
  10. StereoSystem

    Einde Wereld Awards

    Ik kan me voorstellen dat dat intern echt een klap tegen is ja, de vraag is of dat de situatie was die het 'butterfly effect' had kunnen veranderen. Maar ik meen het wel, veel respect dat jullie het nog wilden proberen en na de afgelopen werelden, waar best een aantal in drama of stabs...
  11. StereoSystem

    Einde Wereld Awards

    Mijn stamgenoten zijn me al voor inderdaad, de meningen waren sowieso erg verdeeld, na een aantal eerdere voorvallen met Tyrant waren sommige mensen ook wat huiverig dat ze zelf de motivatie zouden verliezen als we nu een NAP weg moesten geven. Uiteindelijk terwijl wij aan het discussiëren waren...
  12. StereoSystem

    Einde Wereld Awards

    Speler awards Beste speler: Ik vind het oprecht lastig 1 speler te kiezen omdat ik denk dat we als stam bij veel spelers ook de ruimte hebben gegeven om het beste uit zichzelf naar boven te halen. Ik zou vooral kijken naar planner Joachim, maar ook Jens op Qui Intus Diaboli die een soort...
  13. StereoSystem

    Spotprenten

    Seizures for creator and readers alike
  14. StereoSystem

    Het grote complimententopic

    Wat een gezeur zeg hihi Kwantiteit zullen we ongetwijfeld meer hebben gehad, daar geloof ik jullie op je woord. Ik denk dat we zeker Noord veel sterker stonden, wat eerder ook al werd gezegd, en Core en Zuid waren we denk ik beter aan elkaar gewaagd. Ik denk wel dat onze planners veel beter...
  15. StereoSystem

    What The Duck in memoriam

    Zeker, ondanks alles een kippenvel moment. Ik heb grote waardering voor jullie statement en ik denk dat ik dan namens heel Salt spreek. Dankjulliewel.
  16. StereoSystem

    Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Het gaat je niks aan. Net zo min dat het ons iets aan gaat waarom jullie soms moeite hebben met activiteit. Maar goed, uit Pat zijn post blijkt denk ik overduidelijk dat er door WtD zelf gedeffed is zo lang het ging en dat Pat zeker niet alleen stond. Jullie massa kwam op een dinsdag aan, het...
  17. StereoSystem

    Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Nog even een 'korte' inhoudelijke reactie dan; ik zag namelijk een paar comments over dat Salt na moest denken over of dit nu de koers is die we willen gaan in de toekomst met TW en daar heb ik nog iets over te zeggen. Ik zie ook veel mensen in Tyrant die hun hoofd laten hangen nu door...
  18. StereoSystem

    Oorlogstopic Salt vs Tyrant

    Jammer dat dit topic nu deze zure kant op gaat, het was interessant om te lezen. Als ik tijd heb vanavond zal ik nog een inhoudelijke reactie plaatsen.
  19. StereoSystem

    Stelling van de dag

    Dus je mag niet een eigen mening hebben en die alvast benoemen in je stelling én benieuwd zijn naar de publieke opinie? Ik zie onze vrolijke vriend Rikkert nergens huilen of draaien, hij geeft zijn eigen mening en vraagt wat de rest van de ontwikkeling vindt die hij als negatief ervaart. Ik...
  20. StereoSystem

    Het grote complimententopic

    *Insert vomit emoji*
Bovenaan