Zoekresultaten

  1. Grommie.

    Praattopic

    Ik vind het echt schande!
  2. Grommie.

    Praattopic

    Dus, je kan meer gs kopen dan farmen ? Echt pay to powerplay.
  3. Grommie.

    Wereld 90 feedbacktopic

    Ik heb jaren geleden al gevraagd om een maximaal pp gebruik per week, zodat men pp gebruik strategisch kan inzetten. Dus ik ga spelen en dan rage quiten.
  4. Grommie.

    1 april 2022 - Feedbacktopic

    Ik had liever weer een ufo in beeld. Ik trapte dr in, poe.
  5. Grommie.

    Hier Zijn Draken - Feedbacktopic

    Waarom krijg ik een mededeling over draken op w82? Ik overal zoeken... pff.
  6. Grommie.

    Wereld 82 feedbacktopic

    Weer zo'n kleine stam? W81 was 1 groot fiasco, je kon elkaar niet goed ondersteunen en we moesten het opnemen tegen 4 stammen. Waarvan een paar super abusers. Verdere instellingen zijn wel goed voor me.
  7. Grommie.

    PP Event

    10 kastelen gemold, maar ik heb volgens mij die ong. 600 bonus medailles nog niet gehad ? Tenminste niet die melding in berichten ontvangen.
  8. Grommie.

    Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

    Het is een tactisch spel, pp gebruik moet dan ook tactisch. Nu is het geen hol aan als je 100k pp uitgeeft in een maandje.
  9. Grommie.

    Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

    Maak voor de volgende wereld a.u.b. een maximum aan pp uitgave per 7 dagen. Je kan onbeperkt gs kopen maar niet fatsoenlijk farmen, roven is ook handig maar goed.
  10. Grommie.

    Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

    Het farmen is beperkt, dat geeft geen stimulatie om nog in te loggen en wat te doen. Enige goede en onbegrensde opbrengsten die je kunt krijgen is op de beurs. Aankomend: 13.583 16.773 15.585 Uitgaand: 715
  11. Grommie.

    Discussie Updates discussietopic

    Dit is net zo een zeuren, want niet iedereen heeft van die hogere hersen en oogfuncties zoals jij ?
  12. Grommie.

    Discussie Updates discussietopic

    Klassieke weergave voor PP, ik zeg nieuwe goudmijn !! Ja, want de oude kaart is een tactisch voordeel :)
  13. Grommie.

    Discussie Updates discussietopic

    Zoveel kleur verschillen, ik kan ze niet meer onderscheiden.
  14. Grommie.

    Discussie Updates discussietopic

    Ik wil ook graag de oude kaart terug, dit is net een tentenkamp.
  15. Grommie.

    Praathoek

    Volgens wereld instelling zijn er nu al 2000ZC Er zijn minder ridders dan bijlen en lc... https://nl74.tribalwars.nl/page/stats
  16. Grommie.

    Statement omtrent boosten op Tribal Wars.nl

    Het is gewoon niet te doen met spelers zoals niettedoen... Met dat pp abusen. Sinds een paar maanden weiger ik om nog geld uit tegeven. Want geld uitgeven voegt niks toe aan het spel voor mij. Beetje gs verkopen en je hebt pp. Wat het spel voor mij verziekt is het oneindige gebruik van pp per...
  17. Grommie.

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    apr 06 14:55 Grommie. is tot de stam toegetreden. apr 06 14:54 Grommie. is door KBuut uitgenodigd. Ik had gisteren, de 8e, mijn naam veranderd naar Grommie. Om 10uur kon ik geen os sturen, na 12 uur wel. En in de tussentijd had ik mijn naam veranderd. We hebben elkaar nog geen os gestuurd...
  18. Grommie.

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Bedankt, ik vraag dat omdat ik het niet kon vinden in de wereldinstellingen.
  19. Grommie.

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Hoe zit dat precies met die os regel na het wisselen van stam. Ik kreeg de melding dat ik 3 dagen moest wachten voordat ik kon sturen. Maar daadwerkelijk was het een paar uren minder, dan die 3 dagen.
  20. Grommie.

    W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Ik speel voor de fun en heb moeite om met co's te spelen. Wanneer zijn de aanvalsstoppen ? Ik moet mijn agressie nog kwijt..
Bovenaan