Zoekresultaten

  1. Shakedown8 en zijn werkwijze

    Ziezo, shake is geïnternd, vermoed dat die redelijk deftig is afgehandeld dus dit topic kan slotje op. Misschien tot in W79 (zonder SD8 vermoed ik dan :cool: )!
  2. Shakedown8 en zijn werkwijze

    Lees dan mijn oorspronkelijk bericht, is toch een knieval of niet? Betreur dat er dingen gebeurd zijn op dat account waardoor spelers hun spelplezier in TW verloren zijn, ook al speelde ik niet op het account toen.
  3. Shakedown8 en zijn werkwijze

    Wij plannen met het nieuwe team alvast een aanval binnen de voorgestelde Nap, als ware het een eresaluut aan het account ;)
  4. Shakedown8 en zijn werkwijze

    Dag beste forumgangers, de laatste weken is er heel wat te doen geweest rond Shakedown zijn account, waar ik momenteel nog MB van ben en mee op het account zal komen spelen. sinds het begin van het spel zitten we wel allemaal in dezelfde whatsapp groep, dus heb altijd alles gevolgd. Nu vangen...
  5. Golden Awards

    Zo, ik dacht dat de meeste spelers wel zitten te wachten op meningen die er echt toe doen bij zo'n awards, die van een MB. We zijn immers de waterdragers, de smeerlapkes die overal CF kunnen leggen, het restafval, bron van ergernis en menig discussiepunt. Toch moet de moraalheer altijd beleefd...
  6. Oneerlijk spel anno 2020

    Ik ben een actieve solospeler die eigenlijk al op voorhand weet dat ik weinig kans maak omdat ik nauwelijks pp gebruik en niet echt tot jullie community hoor (speel ook bijna altijd solo), maar vind Tribal Wars op zich een heel geestig spel. Vind het dan ook heel jammer dat het op deze manier...
  7. Abuser van de Dag

    Nadat hij zijn hoofddorp verloor vanochtend....
  8. Spotprenten

    Lysai zou zijn computer hebben stuk geslaan, waarna zijn papa zijn creditcard heeft teruggenomen en hem een week huisarrest heeft gegeven. Hij zal de gekochte pp ook moeten terugbetalen door de auto een half jaar af te wassen en de tuin te doen. Voorlopig vindt hij troost in de grote pikachu...
  9. [Afgekeurd] Verplichte solo wereld

    Gezien de werelden eigenlijk allemaal hetzelfde stramien volgen met dezelfde spelers, premades en stammen die op voorhand vastliggen, misschien ter afwisseling eens volgende wereld maken: -enkel toegelaten om solo te spelen, moet wel ergens te controleren zijn met ip adressen of zo. Zo sluit je...
  10. W76: Challenge Guaranteed, or Not?

    Iemand die nog MB kan gebruiken? Liefst eentje die midgame het spel niet zal verlaten...
  11. Rollback Wereld 72

    Moet hij nog wel opnieuw worden opgestart? ;) Zou hem vergeten, MOTR! gelukwensen en wachten OP W76 (of op seizoen 3 van Sunderland till i die)
  12. Praathoek

    Spreek dan voor het vroegere sd8 alvast. Wij zaten nietin stamchat
  13. Praathoek

    jager naar MOTR!, dan is het endgame toch, niet? verschillende leden van Frish hangen aan hem vast.
  14. Praathoek

    Dus , einde wereld of zijn er nog bereidwilligen om er nog iets leuk van te maken?
  15. Praathoek

    Meeste spelers van Frish! Wisten alvast van niets en als info klopt dat afspraken geschonden zijn, trek ik me terug als MB en zal de spelers die er ook niets van wisten proberen overtuigen hetzelfde te doen. Zonde dat het toch vaak zo moet gaan endgame in dit spel. Congrats aan motr voor...
  16. Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Laten we eerlijk zeggen dat zachtjes aan TIP wel degelijk opgeruimd werd, alleen trager dan Fresh! wenste . SD8 en shake namen zo'n 60 dorpen in sinds begin juli (weliswaar veelal de mindere spelers en de inactieve, maar toch), puntenaantal TIP bleef wel gelijk doordat ze in de periode ervoor...
  17. Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Aan off kant: shake 275 k, dus die loopt 2 op 1 , wat gezien zijn moraal eigenlijk niet slecht is. Ikzelf 200 k en lightone 110 k , quasi alles op Bree Henkie. Dat is bijna 1 op 1 . Vond de massa aan mijn kant in het begin heel goed gedeffd , maar vermoed dat er dan hoop dorpen...
  18. Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Bij gebrek aan activiteit hier op het forum : zullen we hier opnieuw live verslag brengen van volgende ronde ? Succes @ TIP !
  19. Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    leone had ons gecontacteerd en sprak schande van het feit dat hij al zoveel voor TIP gedaan had en nog maar 1 keer verdediger van de dag was geweest. Een speelsters zoals Patty72 daar al 3 keer. Hij vroeg ons en shake of we wat clears wilden sturen om die stats toch al wat te verbeteren, en na...
  20. Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Rustig dames, is toch gewoon leuk oorlogje in de Rim , niets meer of minder. Het is niet dat we anders iets te doen hebben op deze wereld he , denk dat jullie ( TIP ) er toch spelvreugde van hebben , en daar draait het om. Zo ,de zwakkere en inactieve schakels zijn weg , nu het echte werk ...
Bovenaan