Zoekresultaten

  1. Zeusthegreat

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Ik distantieer mij van het accie. Dit naar aanleiding dat ik het binnen accie niet eens was met verschillende beslissingen en/of zaken en er helaas geen zeggen op had. Kreeg helaas ook een vertekend beeld van sommige zaken, en zou graag ook afstand willen doen op mijn voorgaande uitspraken...
  2. Zeusthegreat

    Golden Awards

    Oke goed, Dat kata gebruik, wat is je purpose ermee? Is dat omdat je het ziet als een verdienste straf voor iemand die in jouw ogen ‘gestabbed’ heeft?
  3. Zeusthegreat

    Golden Awards

    Of op je stamgenoten uiteraard.
  4. Zeusthegreat

    Golden Awards

    @Wow Who who Je doelt denk ik op actie-reactie? Als imbeciele leden kan het wellicht terwegen brengen. Maar als leiding moet je hier toch ver boven staan. Sta je er zelf niet boven dan krijg je imbecielen die elkaar kate'en.. Maar goed ken je verder niet maar je kwam voorheen meestal wel als...
  5. Zeusthegreat

    Golden Awards

    Maar er zijn hier dus twee partijen die dus al weken/maanden met elkaar wereldafspraken probeert te maken om o.a. het katagebruik UITERAARD te verbieden. Er is dus een kamp die toch de kata in bouw heeft, op elkaar gooit? en bovendien voor de afspraken rond was van plan was om toch nog even...
  6. Zeusthegreat

    Golden Awards

    Hoe kan een kata actie op alleen tfl eigenlijk wel justified zijn?
  7. Zeusthegreat

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Eens, het lijkt er wel op dat hier een paar erkenning zoeken voor troost of eer? Gaat nergens over. Aandachtzoekers.
  8. Zeusthegreat

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Heeft acc houder niks mee te maken en heeft hier ook geen weet aan. Ik ben door Bas (il leone) paar weekjes geleden benaderd om als CO te helpen bij hem / stammies op Q. Wij liggen elkaar en hebben goed en vriendelijk contact op skype. Fresh! heeft een tijdje co's gezocht dus heb hem toen ook...
  9. Zeusthegreat

    Fresh! (24m) + 15+ mbs vs The Inglorious Pirates (1.36m)

    Geen excuus, Daniël stuurde het eerste bericht ik de rest. Met sommige kunnen we mee lachen, andere niet. Heb zelfs vriendelijke contact met TiP via skype waaruit ook blijkt dat het niet serieus kan worden genomen. Verder nooit intentie gehad om een ban te uit te lokken. Wij hebben daarom...
  10. Zeusthegreat

    Top & Flopspelers

    Kom fronten dan:confused:
  11. Zeusthegreat

    Smerig spel?

    Je beweert iets zonder bewijs, er wordt bewijs geleverd dat het totaal niet zo is en zelfs het tegendeel dat het juist netjes werd afgehandeld. Jullie leider biedt zijn excuses aan omdat hij achteraf ook al jouw beweringen onjuist vindt. Je hebt pas 5 berichten gedropt op het AF schijnt...
  12. Zeusthegreat

    Smerig spel?

    Uiteraard.
  13. Zeusthegreat

    Smerig spel?

    Omari is predec? Al weken niet gezien hier en nu zijn eerste like??
  14. Zeusthegreat

    Opvangtehuis MoTr!

    Brain booster.
  15. Zeusthegreat

    Smerig spel?

    Die gingen denk ik strijdend ten onder met TiP. Mij CO Daniël accounthouder @Shakedown8 zag dit liever gebeuren^^. Dan was er ook geen gezeik geweest.
  16. Zeusthegreat

    Smerig spel?

    @Timmy Trumpet Je zette deze post op door ons te beschuldigen/beweren van vies spel. Jullie diplomatische/(leiding?) stamlid heeft het ingezien dat het allemaal ontkracht is, en dat de beweringen vals zijn daarbij de excuses. Nu graag een reactie hierop. Iemand anders van beweren en het zelf...
  17. Zeusthegreat

    Smerig spel?

    Je mag uiteraard zelf bepalen wat je wilt geloven, wij geven de realiteit aan. Maar om nog twijfels te hebben dat wij lopen te vissen terwijl ze inc krijgen van de mb stam : opmerkelijk. Niet waar: zoals in de screens terug te zien is de deal pas gisteren avond rond gemaakt. Il Leone had daarom...
  18. Zeusthegreat

    Smerig spel?

    Dat is Moneys keuze. Dat klopt, wat zij beweren dat wij lopen vissen klopt dan ook niet. De screenshots die ik leverde ging hier ook al op in dat wij zelf aangaven dat we het niet netjes vonden dat er vanuit een dubbel motief werd gespeeld tegen ons. Hiermee te zeggen dat het contact tussen...
  19. Zeusthegreat

    Smerig spel?

    Uiteraard aanvaard. Denk dat het voor de desbetreffende partijen nu wel duidelijk is (waar het om gaat).
  20. Zeusthegreat

    Smerig spel?

    Dat is iets tussen money, Wij zijn totaal niet op de hoogte wat zij voor of tegen TiP hebben gedaan. Het wordt nu omschreven alsof Money elke dag een dagreportage aan ons gaf wat zij wel of niet doen voor ons: NIET DUS.
Bovenaan