Zoekresultaten

  1. praathoek

    Exactly!
  2. praathoek

    Het enigste verstandige wat je zegt mark
  3. Top/ flopspelers

    Toffe gasten daar op Magnificus, nooit problemen mee gehad!
  4. De praktijken van Little Kitten

    Volgens mij zijn dit juist fusies die dat wel geven, en daarom niet worden goedgekeurd door support, anders was dit allang gebeurd he.
  5. De praktijken van Little Kitten

    Ik ga er niet veel over zeggen, voordat je het volgende pak tissues open maakt. De fusering tussen mij en Salahedin is 3 x goegekeurd door support, zoals Rivendal zegt, levert mijn fusie met Salah geen competief voordeel op, en is dit dus goedgekeurd. fijne avond
  6. top/flop spelers

    Zo weinig maar, dacht dat ik er meer had :(
  7. top/flop spelers

    En jij denkt dat er dan nog geen def instaat? Schattig :P
  8. top/flop spelers

    IDC hahaha, geen zin om me best te doen tegen iemand met 1 dorp, werkte ook toch? Typ me naam maar in, kan je zien dat ik wel kan timen :P
  9. Problemen in F!x.?!?

    https://gyazo.com/7e18e48a0d8a4e2c9bebf50c7e9dde2c Manier van spelen van mark, leuke wereld dan
  10. Top/Flop stammen

    Opgelost? ik zie 2 leden uit method, waarvan 1 gekicked is omdat mark een dictatuur leid, andere weet ik niet, maar zal wel persoonlijk geleaved zijn
  11. Top/Flop stammen

    Top, Recuerda El Nombre staat al op del
  12. De "PlaneetBeerput"

    Hahah ik ook niet, @RudyNiet Zijn we het toch nog eens eens gekomen :P
  13. Top/Flop stammen

    Rudyniet heet in t echte leven Pim
  14. Top/Flop stammen

    Kan je geen ongelijk geven, mooi dat gratis geld
  15. Top/Flop stammen

    Mijn vermoeden is dat Coruscant en Nap-Time innogames heeft omgekocht!
  16. Top of -Flopspelers

    TOP? Bedoel je dat Uien bedrijf bij mij in de provincie of? Vraag me af wat @RudyNiet Geproduceerd heeft hier, aan ze overnames te zien bijna allemaal interns?
  17. Top/Flop stammen

    Ahh balen mijn BB cf bleef hangen op 3 :(
  18. GruttePi3r

    AHh ga toch weg man, dat was geen cf van Arvi? Koop een bril jongen, vieze intern tussen 2 dorpen van van roy. Ik neem 1 dorp van 5 velden afstand van karo en Method zegt CF CF CF , kijk nou hoe hypocriet je doet. Dat is en bleef een vieze cf , en actie is reactie
  19. GruttePi3r

    Jaa jij snapt hem, wanneer kan ik wat dorpen edelen van je? Ik bied je een plek aan in F5 Volgens mij heeft F5 geen enkel dorp gepakt van ariv? Alleen die ene cf die die niet kon deffen
  20. GruttePi3r

    Gefrusteerd ben ik zeker haha :P Nee is goed, kan je aan de ene kant ook wel begrijpen, vandaar me excuses ook. Tis weekend, zoals mark zegt, tijd voor bier :P
Bovenaan