Zoekresultaten

  1. Concedo Nulli

    Top/Flopstammen

    Haha ja is goed, zal ik doen. Was slechts benieuwd
  2. Concedo Nulli

    Top/Flopstammen

    Ja dat begrijp ik, maar ik heb geen idee wie zich dan gestabt voelen haha
  3. Concedo Nulli

    Top/Flopstammen

    Op wie doel je?
  4. Concedo Nulli

    Het grote complimententopic

    Dit is niet waar hoor. Het is letterlijk gegaan zoals @Sseg hier zegt:
  5. Concedo Nulli

    Plaatjes Aanbiedingen:

    Haha scherp, doe ik ff. Ty :)
  6. Concedo Nulli

    Plaatjes Aanbiedingen:

    Super, PP is gestuurd :)
  7. Concedo Nulli

    Plaatjes Aanbiedingen:

    Jep, die :) Als die vrij is, graag met de naam: Psychedelisk Mareritt Hoeveel PP wil je ervoor hebben?
  8. Concedo Nulli

    Plaatjes Aanbiedingen:

    Is het eerste plaatje van de tweede rij nog vrij?
  9. Concedo Nulli

    Golden Awards

    Lijkt me stug dat je in al die tijd nog geen beeld kon vormen van je stamgenoten toch? Onderhand weet je toch ongeveer wat de mentaliteit/gedachtegang is van je stamgenoten over bepaalde zaken? Kijk, oplossingen voor het scenario van toen zijn er zeker, maar ik zou toch een stap eerder willen...
  10. Concedo Nulli

    Golden Awards

    Je spreekt alleen over een hoofdspeler die weigert VV af te geven en te deffen ;) . Co's kunnen de VV toch ook afgeven of deffen?
  11. Concedo Nulli

    Golden Awards

    Jammer dat de eindstrijd niet langer duurde inderdaad. Het was echter niet alleen te wijten aan Vito als je het mij vraagt. Je draagt de verantwoordelijkheid als stam toch?
  12. Concedo Nulli

    Golden Awards

    Mijn reactie was volledig neutraal dus dit slaat nergens op
  13. Concedo Nulli

    Golden Awards

    Beetje bevooroordeeld? Er kunnen gerust degelijke en inhoudelijke discussies/gesprekken gevoerd worden op het AF. Moet je wel je tweede en derde regel weghalen anders gaat hem dat natuurlijk niet worden :rolleyes2:
  14. Concedo Nulli

    Golden Awards

    Als bijl 2u loopt en het komt aan om 10.30u minimaal (zie overnames), dan was Vito minstens(!) een halfuur online voordat die bijltjes werden gegooid, dus die bijltjes zag die wel degelijk aankomen
  15. Concedo Nulli

    Golden Awards

    Hmm, bekijk tijd van overnames even en daarna dit: Bij mij is 8+2= 10, dus minimaal halfuur speling
  16. Concedo Nulli

    Golden Awards

    Ben ik het niet helemaal mee eens. Natuurlijk kan het eens voorkomen dat er een lage bezettingsgraad is, maar dit is niet de eerste keer dat dit scenario zich voordoet. @Pendragon geeft dit dan ook aan in zijn post:
  17. Concedo Nulli

    Top / Flop Stammen

    En dan ga je vervolgens zeggen van een aantal dat het zogenaamd geen hulpjes zouden zijn? Ik voel m aankomen ;)
  18. Concedo Nulli

    Golden Awards

    Zoals ik je hoor praten lijkt het wel alsof je het over een andere wereld hebt. @jvds11 geeft hier simpelweg een aantal feiten aan die niet te ontkennen zijn, dus die door jou benoemde 'veilige rimrand' raakt geen kant nog wal wanneer zowel ODA, ODD en ODS veel hoger zijn ten opzichte van andere...
  19. Concedo Nulli

    Golden Awards

    Ik heb zeker meegelezen, naar je het veroordelen ervan weerspiegelt zich niet echt door het afgeven van vrijwel al je dorpen
  20. Concedo Nulli

    Golden Awards

    Het benoemen van een spelersnaam lijkt me niet van meerwaarde hier dus dat laat ik dan ook achterwege. Vind het nogal opmerkelijk dat je graag zelf wil uithalen naar anderen door te zeggen "want je gaat ze toch niet afvallen", terwijl je dat zelf precies deed deze Classic. Beetje vreemd niet?
Bovenaan