Zoekresultaten

  1. Mini Underdog

    Stelling van de dag

    Stelling: De afwezigheid van premium functies in deze wereld leidt tot een andere samenstelling van de top 10 spelers dan in een wereld waar betaalde functies beschikbaar zijn
  2. Mini Underdog

    Bot bescherming

    @Onkruid Vergaat Niet mariscript mocht toch?
  3. Mini Underdog

    Bot bescherming

    Tampermonkey en Mariscript mag gewoon toch
  4. Mini Underdog

    Bot bescherming

    Hallo iedereen, Na een tijdje neem ik opnieuw deel aan een wereld. Het valt me echter op dat er nu aanzienlijk meer botbescherming is. Wat bedoel ik precies met botbescherming? Dat vervelende scherm waarop je op alle tabbladen botbescherming moet aanklikken, om aan te tonen dat je een mens...
  5. Mini Underdog

    Praathoek

    Keuze die gemaakt moet worden: Farm je meer zonder rooftochten, of zijn alle BB-dorpen leeg en is het interessanter om rooftochten te sturen om grondstoffen binnen te halen? Een kleine tip: rooftochten kunnen riskant zijn, omdat je dorp onbeschermd is zolang je troepen op rooftocht zijn. Alleen...
  6. Mini Underdog

    Praathoek

    alles voor de boekjes
  7. Mini Underdog

    W90 Challenge Guaranteed or not? 2.0

    Leuk initiatief Eric, succes:)
  8. Mini Underdog

    Praattopic

    Opzich ook wel logisch. Minder spelers die TW spelen en ik denk dat het forum voornamelijk voor propaganda dient. Misschien valt er ealy game - mid nog wel iets te doen aan propaganda, maar daarna is het gewoon 2 a 3 stammen die in discussie gaan. Denk dat we maar weer is een huisdier...
  9. Mini Underdog

    Top/Flopspelers

    top, onderbouwing mist
  10. Mini Underdog

    Praathoek

    Zoiets
  11. Mini Underdog

    Dorpenvoorspeller

    nummer 1 speler: 230 nummer 1 stam: 900
  12. Mini Underdog

    Top/Flopspelers

    Ik ben benieuwd naar de uitleg
  13. Mini Underdog

    Feedback nieuwe scriptregels

    werkt niet via snellijst maar interact wel via game, betere versie van tamper monkey, ik ga ervan uit dat dit gewoon legaal blijft. gebruik het al sinds w3 toen onkruid het script maakte nog nooit wat van gehoord.
  14. Mini Underdog

    Feedback nieuwe scriptregels

    Is het marie script programma van @Onkruid Vergaat Niet nog wel toegestaan?
  15. Mini Underdog

    Top/flopspelers

    Altijd
  16. Mini Underdog

    Top/flopspelers

    Besluit je weer is op tw te kijken gelijk katapulten op die arme paarden:(
  17. Mini Underdog

    Top/flopstammen

    Ben het wel met materlotti eens. !votekick @We Like Hot Chicks (1/10)
  18. Mini Underdog

    Golden Awards

    Ik denk dat het vervolg toch handig is als we voortaan betere lijnen neerleggen. De ene actieve speler had kleine kromme lijnen die na één goede snuif op waren. De andere speler had een te dikke lijn waarbij de neus van verstopt raakt en er niet verder gesnoven kon worden.
  19. Mini Underdog

    Fix gefeliciteerd

    Goede strijd iedereen
  20. Mini Underdog

    Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Ik vind em wel mooi in mijn handtekening ^^
Bovenaan