Zoekresultaten

  1. Accidental Genius.

    [Profiel] Accidental Genius. - 400 PP

    Was een lastige keuze maar we gaan toch voor die laatste dat @victorious gemaakt heeft. Hebben helaas maar 400 overdraagbare pp meer staan, anders hadden we ze allemaal wel genomen want t zijn allemaal heel toffe plaatjes :) Bedankt iig aan iedereen die wat gemaakt heeft <3
  2. Accidental Genius.

    Spotprenten

  3. Accidental Genius.

    [Profiel] TimeDoesMatter - Plaatje

    Hi, Nog steeds op zoek ja. Nog niet echt iets gevonden wat me echt aanspreekt :) @RebounceTagg
  4. Accidental Genius.

    [Stam] TOXIC - StamPlaatje

    Dit plaatje vind ik echt nice, ga deze nemen. pp naar Fifth Dimension als ik t goed lees in je handtekening? :) ImHighSorry
  5. Accidental Genius.

    [Profiel] TimeDoesMatter - Plaatje

    Alvast bedankt voor de inzendingen, ik zal dit weekend een beslissing maken :)
  6. Accidental Genius.

    [Stam] TOXIC - StamPlaatje

    Zijn al mooie plaatjes jongens, ik wacht nog even af of er nog andere inzendingen komen voor er een beslissing gemaakt word:)
  7. Accidental Genius.

    [Stam] TOXIC - StamPlaatje

    Ik ben opzoek naar een stamplaatje. 1. De tekst: TOXIC 2. Thema: Iets met toxic ofc, bijvoorbeeld: gas en mensen met gasmaskers of iets in die aard, laat je fantasie de gang gaan 3. Kleurencombo's: Naar keuze 4. Deadline: Graag deze week nog 5. Prijs: 100pp
  8. Accidental Genius.

    [Profiel] TimeDoesMatter - Plaatje

    Ik ben op zoek naar een leuk nieuw plaatje voor mijn account. 1. De tekst - TimeDoesMatter 2. Thema - Naar keuze 3. Kleuren combo's: Naar keuze 4. Deadline: Ik heb tijd, doe maar op t gemak :p 5. Prijs: 100pp
  9. Accidental Genius.

    Golden Awards

    Eerste lijstje in 7-8 dagen, toch iemand die hier terug wat leven in wilt blazen ;) Bedankt voor de benoeming & mogen er nog vele lijstjes volgen. :D
  10. Accidental Genius.

    Praathoek

    Dag, Stamleiding van TOD hier! Ik zelf en de overige leiding van TOD waren niet op de hoogte van de PBG tussen Pyromaniacs en Stones, dat is al 1. Daarnaast waren wij zeker en vast niet op de hoogte van de "Stab" en we gaan hier zeker ook niet mee akkoord. Bij deze wil ik jullie dus melden dat...
Bovenaan