Zoekresultaten

  1. Sonemmontis

    Praathoek

    Wat een lieve hond :santa:
  2. Sonemmontis

    Muziektopic w76

    hoi
  3. Sonemmontis

    Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    Ik hoorde dat feestcomité een furry is? Heb hier wel screens van, maar volgens mij weten we allemaal wel dat ik gelijk heb.
  4. Sonemmontis

    Praathoek

    bro ik herken dit iets te goed ook op thuishaven, maar dan bij die trappen waar je kan zitten bij een van die kleinere stages. Kon nauwelijks de woorden op m’n telefoon lezen.:eek2:
  5. Sonemmontis

    GA End-game editie

    Niet? :oops:
  6. Sonemmontis

    GA End-game editie

    Wat de neuk?
  7. Sonemmontis

    Top/Flop stammen

    Doen we een massa?
  8. Sonemmontis

    Trump of Biden? Enquete!

    Dit klinkt raar, omdat het fout is. Daar heb je tenminste gelijk in.
  9. Sonemmontis

    Trump of Biden? Enquete!

    Dat valt heel erg mee hoor... Tuurlijk het speelt mee, dat ontken ik niet. Maar juist in Amerika identificeert iemand zich zowat zijn hele leven met één partij, ongeacht welke kandidaat naar voren wordt gebracht. Er zijn echt weinig "zwevende" kiezers die het laten afhangen van de kandidaat.
  10. Sonemmontis

    Stelling van de dag

    lekker pik
  11. Sonemmontis

    Stelling van de dag

    Oh gossie ben je gekwetst omdat ik je pik noem? Sorry meneer Rene. Je ziet toch zelf ook wel in dat het een stuk sneller is om te reageren op one liners dan op een uitgebreide post? Ik zou verwachten dat je liever zou zien dat mensen moeiten steken in hun response, wanneer jij moeite steekt in...
  12. Sonemmontis

    Stelling van de dag

    Pik je hebt je post net gezet, gun misschien mensen even veel tijd om te antwoorden als dat jij aan je post besteed hebt?
  13. Sonemmontis

    Het grote complimententopic

    Waren dit wellicht smokey eyes en drakenschild?
  14. Sonemmontis

    Het grote complimententopic

    @Rob. om maar iemand te noemen??
  15. Sonemmontis

    Trump of Biden? Enquete!

    Leer veel over zijn doelgroep bij mijn studie en vind het oprecht interessant om ook andere opinies te horen. Wellicht hoop ik hem stiekem ooit een ander perspectief te kunnen laten zien over dit soort onderwerpen, zal wel naïviteit zijn van mij.
  16. Sonemmontis

    Trump of Biden? Enquete!

    Het heeft ook weinig zin... Je kan 50 artikelen naar hem sturen met grootschalig onderzoek naar allerlei verschillende kwesties, maar hij zal dit direct ontkennen wanneer een youtube kanaal, wat wel in lijn staan met zijn narrative, het tegenovergestelde zegt. Het is namelijk erg makkelijk voor...
  17. Sonemmontis

    Trump of Biden? Enquete!

    Telkens als ik wetenschappelijke artikelen aanhaal leave je de chat en zeg je dat het fakenieuws is... Lastig om op die manier een goed gesprek te hebben lijkt me? Snap niet helemaal wat je met dat laatste bedoeld? Waar zeg ik dat je geen vrijheid van meningsuiting mag hebben? Zit natuurlijk...
  18. Sonemmontis

    Trump of Biden? Enquete!

    Wel leuk dat ik jouw nieuws op het woord moet geloven, maar als iemand anders een nieuws kanaal aanhaalt dan is het direct fake en corrupt? Je zal wel gelijk hebben, my bad.
  19. Sonemmontis

    Trump of Biden? Enquete!

    Hebde het gestaan op faceboek?
Bovenaan