Zoekresultaten

  1. Dazzling Chaos

    Praathoek

    Met bottenkraker time ik ook 400ms, dus je maakt nog kans?
  2. Dazzling Chaos

    De Vuile Was van Continent 45

    Ik zie een alliantie met 3 stammen staan. Dat kan niet goed gaan. #flashbacks #jeuk
  3. Dazzling Chaos

    Gefeliciteerd Arithmetic

    Als ik een duidelijke mening heb zal ik dat ook zeker doen. En ik heb dit topic pas 2x geopend. Waarvan 1x omdat jij me genoemd had. Voor de rest ben ik iets te druk met edelkes smijten haha
  4. Dazzling Chaos

    Gefeliciteerd Arithmetic

    Daar speelde ik inderdaad op Arithmetic. Ik heb op wel meerdere accounts gezeten de laatste werelden.
  5. Dazzling Chaos

    Gefeliciteerd Arithmetic

    Klopt, ik lees het AF inderdaad. Ook reageer ik niet zo vaak op topics waarin ik niets heb toe te voegen. Ik lig inderdaad in de buurt van Arithmetic maar weet niet zo zeer wat je daarmee wilt impliceren.
  6. Dazzling Chaos

    Spotprenten

  7. Dazzling Chaos

    Wereld 85 - De milliseconden tussen aanvallen

    Als er iemand binnen de community een script hiervoor zou maken, zou dat dan wel toegestaan zijn?
  8. Dazzling Chaos

    Wereld 85 - De milliseconden tussen aanvallen

    Lijkt mij een leuke toevoeging. Echter zou het dan wel enkel nuttig zijn met de mogelijkheid om de OS in "trein vorm" te kunnen sturen. Meerdere tabbladen heeft enkel de browser speler voordelen aan. Mobiele/steam spelers hebben deze mogelijkheid niet.
  9. Dazzling Chaos

    Golden Awards

    DJSjon voor al uw feestjes en partijen!
  10. Dazzling Chaos

    Grijs

    8 pages of Grey
  11. Dazzling Chaos

    Wereld winst

    Vaak zitten er ook meer mascottes dan echte spelers in zo'n discord :p
  12. Dazzling Chaos

    Rozen zijn rood

    Een puinhoop
  13. Dazzling Chaos

    Golden Awards

    Ah zo lossen ze het boosten dmv interns dus op o_O
  14. Dazzling Chaos

    Spotprenten

  15. Dazzling Chaos

    praathoek

    Sta je nou delete of niet??
  16. Dazzling Chaos

    Stab Damage?

    Knap staaltje propaganda weer vanuit Damage. Ben benieuwd of jij verder komt dan die gepelde bananen.
  17. Dazzling Chaos

    Stab Damage?

    Afspraken of niet, het meewerken aan een stab is altijd not done imo
  18. Dazzling Chaos

    Stab Damage?

    Ook bijzonder. Ik ben ook wel benieuwd naar stamgenoten van Dabbel en Challenge. Ik zou zelf niet echt achter zulke acties kunnen staan die stamgenoten maken. Maargoed. Blijkbaar zijn ze wel bereid geweest om de CF bij de stam LT terug te geven.
  19. Dazzling Chaos

    Stab Damage?

    Echt wel een ontzettend treurige manier waarop hier dorpen worden gepakt door Damage. Ben benieuwd of het fatsoen opgebracht kan worden om deze dorpen gewoon terug te geven.
  20. Dazzling Chaos

    Golden Awards

    De wereld is nog gewoon bezig hoor.
Bovenaan