Zoekresultaten

  1. Mistress Jessica

    Spotprenten

  2. Mistress Jessica

    Casual 12 - Tijdelijke deactivate van Overstap

    Mijn complimenten @Duckje !
  3. Mistress Jessica

    [Stemming] Vlaggen upgrade script

    Ik heb ja gestemd. Maar waarom voeg je niet iets toe zodat je kan invullen hoeveel vlaggen je wilt upgraden van een bepaalde kleur?
  4. Mistress Jessica

    vriendengroep nbcmaster

    Ik ben wel benieuwd inderdaad. Hij zegt iedereen weg te spelen
  5. Mistress Jessica

    Forum moderatie Casuals

    Ah je bedoelt die andere mod die er speelt met z'n naaimaatjes?
  6. Mistress Jessica

    Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

    Ja die hebben we zeker gelezen toen het forum niet meer gedeeld was. Komt er gewoon op neer dat het niet netjes gespeeld is van jouw/jullie kant. Dus niet lopen lullen over misbruik maken etc. Heb jij wel gedaan.
  7. Mistress Jessica

    Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

    Ja zeker belangrijk, zo belangrijk dat je zelfs veel aan mij vroeg. Er is gewoon geen PM uitgegaan naar iedereen. Punt. Oh ja stab;
  8. Mistress Jessica

    Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

    Jij zegt dat er een bericht uit is gegaan naar de spelers binnen de stam. Die had ik je graag laten zien als ik die gekregen had he;)
  9. Mistress Jessica

    Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

    Nu jij weer. Nergens een melding, enkel het verwijderen van de gedeelde fora. Helemaal niks verder qua communicatie. Daarnaast niks fusie stam. Er is enkel gezegd dat de spelers die minder hard groeide de kans kregen zich daar te bewijzen.
  10. Mistress Jessica

    Het begin van wereld 76, potentieel topniveau?

    Niet praten over het misbruik maken. Een opleidingsstam maken om deze vervolgens keihard te naaien en zonder afspraak of enige vorm van nap direct te stoppen en daarna direct dorpen pakken van spelers uit je "opleidingsstam". Dus als er een iemand misbruikt maakt en zijn kaarten achter de hand...
  11. Mistress Jessica

    Topstammen

    Ja absoluut, heb je helemaal gelijk in. *Ahum Jorrit in Rain ahum*
  12. Mistress Jessica

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    Ik wil @miketijger bedankt voor z'n effort. Spijtig dat wij geen reactie erop krijgen. @Duckje @The Minion en andere mods.
  13. Mistress Jessica

    Praathoek

    Wel een viezerik
  14. Mistress Jessica

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    @Duckje @The Minion is er nog wat gedaan met de enquête en het complete onderzoek en de uitwerking ervan? Duurt wel lang zo'n antwoord.
  15. Mistress Jessica

    Spotprenten

  16. Mistress Jessica

    *IR* vs Angels

    Aanvallen zonder op te zeggen? Op wie doel je nu?
  17. Mistress Jessica

    *IR* vs Angels

    Je hebt het hier over de barbarendorpen die bij jann0 z'n losse dorpen liggen? Best lastig als hij aanvallen stuurt en wij ook en hij ze dan eerder heeft. Lopen aanvallen van Tequila vervolgens stuurt Jann0 een recap waarna Tequila deze ook stuurt. Zeg hier niks over het verbreken van de...
  18. Mistress Jessica

    *IR* vs Angels

    Volgens mij ben ik degene die mild is geweest richting jullie. In de afspraak staat duidelijk een dorpsNAP. Dat jullie de afspraak niet goed genoeg door gecommuniceerd hebben gehad van jullie leidinggevende is niet mijn probleem. Ik heb duidelijk een uitgebreide afspraak gestuurd en bij jullie...
  19. Mistress Jessica

    *IR* vs Angels

    Dat is onzin aangezien dit misklik was. 1/2 foutjes kunnen gebeuren, fouten maken is menselijk. Vind het laag als mensen erop doorgaan terwijl het een foutje is.
  20. Mistress Jessica

    Self Updating Maps Casuals

    Iemand voor cas8 voor de update maps?
Bovenaan