Zoekresultaten

  1. Interdictum.

    De Mol W81

    Amai wat lijkt het gezeik van deze wereld veel op W80
  2. Interdictum.

    Top/flopstammen

    @Clickb*it kan je uitstekend leren boosten, internen en runnen.
  3. Interdictum.

    Dragonshield heeft veel dorpjes

    Niet liegen maks, je appte me vanmiddag nog voor een account dat front met René.
  4. Interdictum.

    NAP Lords

    Waarom speel jij überhaupt in een stam die een meer dan dubbele kwantitatieve overmacht heeft gerecruit tegenover de tegenstander?
  5. Interdictum.

    NAP Lords

    Je bedoelt: wat kan ik eraan doen dat iemand me benaderd met screens uit jullie discord die bevestigen dat jullie glas hard liegen? Niks ja dus hou er nou maar weer over op.
  6. Interdictum.

    NAP Lords

    Wij behoorde niet eens tot de premade, zijn solo gestart en pas na een maand gejoined. Er is geen rest van de wereld meer, Gwamm/Tuutuu/Chaos werken al samen.
  7. Interdictum.

    Top/flopstammen

    Niks van wat ik zeg is gelogen, ik hoef geen bewijs te leveren tegen jullie vermoedens.
  8. Interdictum.

    Top/flopstammen

    Neemt niks weg inderdaad maar het bevestigd ook helemaal niks, nogmaals ik heb de speler van de screenshot niet om bewijs gevraagd. Stop met gissen. Lees eens even goed , ik zeg nooit dat ik Nicolas verafschuw. Er zijn maar 3 spelers die in de buurt komen van verafschuwen op dit spel en zelfs...
  9. Interdictum.

    Top/flopstammen

    Ik beweer Nicolas te verafschuwen? Ik geef aan Nicolas tot maandag bijna een jaar niet gesproken te hebben en zeg dat we mid 73 niet goed uit elkaar gegaan zijn, dat betekend niet dat ik hem verafschuw en een jaar later geen normaal gesprek met hem kan hebben. Het gesprek dat jullie allemaal...
  10. Interdictum.

    Top/flopstammen

    Dit bevestigd dat ik John om bewijs vraag zoals ik eerder al aangaf waardoor jullie bewijs van 13:56 totaal geen waarde meer heeft, iets wat ik 3 uur ervoor zeg heeft totaal geen betrekking op de screenshot die ik krijg van de GWAMM speler. Uit de context halen dus zoals iedereen hier ziet. Ik...
  11. Interdictum.

    Top/flopstammen

    Aangezien je het nog steeds niet geloofd als zowel ik als John hebben aangegeven dat het vragen om bewijs geen betrekking had op het bewijs van de GWAMM speler hier de screen. Je ziet duidelijk dat John mij aanspreekt en niet tot GWAMM of TuuTuu behoort voor ik hem om bewijs vraag. Mijn vorige...
  12. Interdictum.

    Top/flopstammen

    Ik bescherm inderdaad bewust de afzender, ik heb bij de personen die ertoe doen bewezen niks fouts gedaan te hebben en hoef me niet te verantwoorden aan janknoobs zoals jezelf. Accepteer dat en ga verder met je leven .
  13. Interdictum.

    Top/flopstammen

    Blijf mijn post lezen tot je het snapt aub, toch raar dat alle andere het na de eerste keer lezen snappen en jij er maar over door blijft zeuren maar voor de laatste keer : ik ben zelf benaderd en heb niet om bewijs gevraagd aan de persoon die me benaderd heeft. Al die vermoedens en uit de...
  14. Interdictum.

    Top/flopstammen

    Lees dan eens mijn post waar ik alles in 10 minuten heb ontkracht, als je erna weer een vermoeden krijgt lees mijn post opnieuw.
  15. Interdictum.

    Top/flopstammen

    Je kan zoveel gissen op vermoedens als je wilt maar daar kom je nergens mee. Mijn leiding en mijn co´s weten hoe het is gegaan en weten dat ik ben benaderd door de speler en niet om bewijs heb gevraagd. Waarom denk je dat die me gelijk geven? Ik geef de naam niet omdat ik een belofte heb...
  16. Interdictum.

    Top/flopstammen

    Misschien moet je dan op de kaart kijken dan zie je dat er maar 5 accounts noord-oost liggen. De premade bestond uit 4 accounts waarvan er 1 meteen bij de start al is afgevallen door inactiviteit en er nog 2 recruits bij zijn gedaan. Dit is toch geen reden om de toenmalige rang 1 en 2 stammen...
  17. Interdictum.

    praathoek

    Mooi, niet iedereen weet het kijk op het W80 forum bijvoorbeeld waar ze hem nog altijd serieus nemen.
  18. Interdictum.

    praathoek

    Nee, niet naar rob. luisteren die speelt niet op schedel is alleen maar aan het trollen.
  19. Interdictum.

    Top/flopstammen

    De helft van de mensen die me hier gelijk geven ken ik niet eens, maar weten hoe TW werkt omdat ze al langer mee draaien. Zal het ook voor nieuwe spelers zoals jou een laatste keer uitleggen. Op het moment dat er idiote beslissingen worden gemaakt binnen een stam zoals een extreme R2W zoals op...
  20. Interdictum.

    Top/flopstammen

    Ga ik zeker doen , heb het nog geprobeerd maar helaas na 3 dagen blijkt het onmogelijk te zijn.
Bovenaan