Zoekresultaten

  1. Praattopic

    Hahaha Luc, stop nou eens met dit spel jongen. Ik bekijk voor het eerst in maanden het AF en het eerste wat ik zie is Luc in een verhitte discussie. *edit* En na wat verder lezen een ban haha, stop nou. Het scheelt je zo ontzettend veel frustratie en tijd.
  2. Ice en Melt.

    Hmm, niet wat ik meekreeg er werd heel duidelijk Jurrien en niet Vanq gezegd maar goed.
  3. Ice en Melt.

    Hadden jullie niet een hele stam aan mbs die de rim veilig stelde? Wat allemaal intern is geworden? Dit is een vraag overigens, zag er sporadisch wat gezeik over voorbij komen in snow chat.
  4. Ice en Melt.

    Echt alles behalve treurig om nee, wellicht de beste beslissing die ik dit jaar gemaakt heb. Maar speelde natuurlijk meer mee dan puur geen zin meer in tw, stam + account speelden beide mee en wellicht dat als de zin er wel was ik daar wel doorheen had gespeeld en de koers had proberen te...
  5. Ice en Melt.

    Die zijn echt al lang en breed gestopt Luc, zou je ook moeten proberen.
  6. Spotprenten

    Insgelijks lord-toms
  7. Spotprenten

    Een stomme keuze is dat natuurlijk niet, wellicht een saaie keuze maar dat is een keuze die vrijwel elke wereld gemaakt zal gaan worden. Kies je ervoor te vroeg een oorlog te starten tegen de waarschijnlijke endgame stam dan is er simpelweg een te groot risico dat die stam een samenwerking aan...
  8. Peaky Blunders

    Snow vuile valsspelers.
  9. Spotprenten

    Stop nou gewoon eindelijk eens Rene
  10. Spotprenten

    Moet jij eigenlijk wel weten he! Oei, zullen ze dan nu een -60 neerzetten ipv een -50.
  11. Verdediging Toxic Donut's Incomings Enhancer.

    Beste endgame script wat ik ooit heb gezien, hele creatieve manier gevonden om het deffen wat gelijker te trekken ten opzichte van het offen.
  12. praathoek

    Jij ook, groetjes.
  13. Golden Awards

    Haha als negen zinnen typen al moeite is tegenwoordig...
  14. Golden Awards

    Vraag me toch altijd wel af waar dit vandaan komt. Je ziet ze zelden (zoals sommige andere accounts) zichzelf de hemel in prijzen en de laatste twee werelden die ik met schedel heb gespeeld zijn de massa's die ze kregen te verwerken absoluut niet met overmatig blocken verwerkt. Op W80 zijn ze...
  15. Casus RRDW

    Trap er niet in Luc!!!!!
  16. Spotprenten

    Nou ben ik toch nieuwsgierig he
  17. Casus RRDW

    Jaja ik geloof er niks van, val niet voor die zoete praatjes van Joppe jongens!
  18. Case Vanquisher.

    Dan moeten er wel grandioos veel spelers gestopt zijn om het enigszins gelijk te trekken, heeft het probleem van een kwaliteitsverschil zichzelf wellicht wel opgelost en krijgen de spelers die minder uitdaging wilden wellicht toch een uitdaging. Dat zul jij in ieder geval een stuk beter kunnen...
  19. Case Vanquisher.

    Dat is toch ook wel enigszins het punt dat in de start van de wereld door spelers in Ice en Melt werd gemaakt? Er is door Ice een kwalitatief veel sterkere stam neergezet, terwijl er heel duidelijk werd aangegeven dat dit bij Melt niet het geval zou zijn doordat er veel tegen exact hetzelfde...
  20. Case Vanquisher.

    Tja dat zie ik ook als een self fulfilling prophecy, zoveel goeie spelers bij elkaar zetten (meestal spelers die uitdaging zoeken) en die stoppen dan vervolgens doordat er geen uitdaging lijkt te zijn. Ik weet nog dat precies jij mij vroeg voor deze wereld met de intentie een uitdagende wereld...
Bovenaan