Zoekresultaten

  1. Golden awards W94

    Amen.
  2. Golden awards W94

    Nee inderdaad jij bent de enige met niveau hier waarschijnlijk
  3. Golden awards W94

    begin dan maar eens met je zelf te veranderen ;) met je woke toestanden
  4. Golden awards W94

    vraag me persoonlijk af welke grondige analyse dit zal geweest zijn ? interdictum heeft inderdaad geen stam maar niet iedereen zoekt/wilt meteen een stam , zeker niet in dit moment dat de wereld net begonnen is . ik vind dat iedereen die keuze toch voor zichzelf maakt of niet ? - 3 spelers van...
  5. Early game verwachtingen (stam)

    Qotm dan zo top ? spelers die aanvallen krijgen zijn meteen weg .
  6. Golden awards

    Je vind jou blijkbaar ook wat op elke forum he ;) Jou verhaal heeft ook niet echt lang geduurd he :biggrin::biggrin::biggrin:
  7. Golden awards

    Wat is het probleem met BE94 ? Want Pixel is ook niet 100% zuiver met ze afspraken naar stammen of spelers toe . 3 dagen NAP en gaat zonder opzeg aanvallen . Met wie werkt TRUMP allemaal niet ? Wel een pre-made wereld maken Maar dan als naam : make tw great again . Jullie helpen er zeker en vast...
  8. [Stam] Be Prepared 94 W77

    1. De tekst: Be Prepared 94 2. Kleurencombinatie: liefst combinatie van groen/zwart 3. Thema: / 4. Voorbeeldstocks: / 5. Deadline: Zo snel mogelijk . 6. Gift: 300 PP
  9. Golden Awards

    Al eens langs geweest? ;);)
  10. *IR* vs Angels

    Heb niet op die barbarendorpen dat weet iedereen dat er inkomende aanvallen altijd kunnen komen . Heb het op een speler die niet eens de stammen zit van ons of jullie maar zeker 1 persoon van seduc had een NAP met elkaar en vervolgens gaat die aanvallen zonder op te zeggen . Hoe geloofwaardig...
  11. *IR* vs Angels

    Ja tuurlijk is het altijd onzin van jullie kant had niet anders verwacht :):) Yes kregen jullie ook toch? Dus zie het probleem niet echt .
  12. *IR* vs Angels

    Ja heb je natuurlijk bij seduc. ook . Breken een persoonlijke NAP met een speler met afkoeltijd van een week en gaan meteen met paar personen aanvallen op hem en enigste wat die persoon op zijn actie kon zeggen : trust nobody ^^ . Voor mij is dit ook een grote naaistreek vind ik als je een...
  13. *IR* vs Angels

    I like tequila dan ? Is ook tegen kata NAP ingegaan toch ?
  14. *IR* vs Angels

    Geen probleem doe maar man , zien wel daar dan want ga hier op forum bereik je niets mee :D:D
  15. *IR* vs Angels

    Is 4de massa al hahaha , maar voel je vrij om aan te vallen maat ;) we zien wel . Ben nu al benieuwd met je komst van troepen.
  16. *IR* vs Angels

    Toen met fast ?
  17. [Profiel] plaatje

    Is nu overgeschreven ;)
  18. [Profiel] plaatje

    Ok komt in orde ;)
  19. [Profiel] plaatje

    Ik zal voor het plaatje van 'The Green Moonlight' gaan dus op deze hoeft geen plaatje meer gemaakt te worden . Toch heel bedankt infinite voor het maken van de foto .
  20. [Profiel] plaatje

    Zeer mooi en leuke afbeelding om te beginnen al , ga wel afwachten op nog reacties natuurlijk als die er komen .
Bovenaan