Zoekresultaten

  1. Plaatje

    Hey Ik zou graag een nieuw plaatje hebben voor mijn account : Sjaak Trekhaaak ( let op de 3 a's bij trekhaaak , I know it doens't make sense ). Ik heb geen idee hoe dit werkt btw ( qua betaling etc ) , maar ik ga ervan uit dat ik degene waar ik satisfied van ben gewoon ff wat PP stort ...
  2. Casual 9 en de instellingenwijzigingen

    Ik vertoef niet vaak op het forum omdat discussiëren over een fictief spelletje net dat stapje te ver is. Maar goed , m'n stam had het me gevraagd. Seppe is de community manager. Als we al onze hersencellen even laten samenwerken zien we daar 2 woorden in. Community en manager. Laten we even 1...
  3. Kan je op wereld 79 weer de vv zetten naar MR Sniffles ^^ ?

    Kan je op wereld 79 weer de vv zetten naar MR Sniffles ^^ ?
  4. Yow man

    Yow man
  5. W74 en verloop...

    Afhalen die handel. Dat je in deze kwestie 2 meningen hebt zal sowieso het geval zijn. Dat je dat kracht moet bijzetten met een screen om wat stemmetjes te winnen zint me niet. Privégesprekken is een woord die bestaat uit 2 delen : privé en gesprekken. Probeer dat eerste deel te begrijpen en...
  6. Top/Flopstammen

    Zeggen dat het R2W is early game een complete over the top reactie. Sommigen van de mensen die hier slecht reageren op deze actie vinden het 100 procent zeker een goede zet. Enige reden dat hier slecht wordt gepraat is om ons in een slecht daglicht te plaatsen. Dienen wij spelers aan te nemen...
  7. Golden Awards

    Retro kan zich zeker vinden in dit lijstje denk ik , al is de subjectieve bril toch iets te veel opgezet. Maar thanks voor EINDELIJK nog is wat leesvoer !
  8. Golden Awards

    Beste speler: Om meteen niet te partijdig te zijn en iemand van mijn eigen stam te nomineren , zal ik objectiviteit in de weegschaal leggen en hierbij afgaan op mijn eigen ervaringen. Retro ken ik persoonlijk niet , dus ga ik hier dan maar voor Stino de straatgangster. Voor velen niet de speler...
  9. Golden Awards

    Bovenaan ofcourse Pallie , patatje van me <3
  10. Golden Awards

    Bedankt ! Vroegen ons al af wanneer we eens werden vermeld op eender welke manier !
  11. Top / Flop Spelers

    Seg meiden , maak is plaats voor de nieuwe nummer 1 te bediscussiëren :o
  12. Top / Flop Spelers

    Waarom lullen we er nog steeds over na mijn bericht :rolleyes: Lijkt me het finale woord wel haha , en nu weer lekker doorspelen en plezier maken all ! <3
  13. Top / Flop Spelers

    Ondanks dat ik nooit op forums vertoef toch even melden dat , zonder PA , hoofdgebouw altijd aangevinkt staat en dit 99 procent zeker niet z'n bedoeling was. Excuus en klaar. Speler is er ook al op gewezen meteen toen ik dit bericht op forum zag via onze discord app. Ben ook de planner geweest...
  14. Inschrijftopic Exclusieve wereld 1 - Wereld

    Ik gok op een 1 april grap, echter neem ik graag het zeker voor het onder zeker en meld ik me toch ff aan ^^ Naam: sjaak trekhaaak
  15. Praathoek

    Weet iemand trouwens wat die dorpen zijn op de kaart?? Ofwel heb ik de mededeling perongeluk gewist, ofwel is die er nooit geweest of verstuurd...
  16. United Flop Organisation

    Indirect idd :D En ik zeg je al 2 dagen, dat er hulp kwam, maar dat dat niet op stamniveau was. Dus waar dram je dan nog over door?? Meer dan dat ik nu zeg kan ik niet meer lijkt me. Maar hulp krijgen is niet verboden, of willen we daar ook een regel om maken?
  17. United Flop Organisation

    Nou dan kan je me gewoon in Privé weergeven, want uit m'n eigen herinnering heb ik zelf geen scheldwoord gebruikt... En anders had ik daar wel een waarschuwing gekregen van de tw mod (wat niet is gebeurd ^^). Ja alleen hebben wij minder verliezen geleden dan jullie in dat opzicht, vanuit de...
  18. United Flop Organisation

    Hoe heb ik philosophy genoemd dan :O .......... + Wat maakt het uit als je nou op je smartphone zit of aan je PC... JE komt hier typen, continue om de 5min kom je met dezelfde zever af, waar je 5x hetzelfde antwoord op krijgt. En toch blijf je doorgaan. Puur omdat jullie het niet oké vinden...
  19. United Flop Organisation

    Weet jij dan van ieder lid met wie ze samen werken?? Zoals ik zei ben ik maar een gewoon lid uit de stam UFO. Ik hoef dus ook niet te weten of ze een keer een aanval samen plannen ofzo. Ik zou je één raad geven, neem het spel niet te letterlijk, anders ga je er teveel op in. Volgens mij zit je...
  20. Wie verdient er een sticker?

    ja hoezo niet? Krijg jij geen pakjes meer van de sint ofzo :eek:
Bovenaan