Zoekresultaten

  1. The Clown.

    Golden Awards - W97

    Dankje Jannes.
  2. The Clown.

    Praathoek

    Voor CircusOfInsanity is dit avontuur ten einde. Ik hoop echt dat TW vaker een non-premium wereld wilt starten. Want wat mij betreft is dat een groot succes. Ook voor de beginnen/onervaren spelers, want die krijgen nu toch net wat meer tijd en kans om iets verder te groeien of een 2e dorp te...
  3. The Clown.

    Praathoek

    Leuk.
  4. The Clown.

    Belg of NL

    Gelderlander
  5. The Clown.

    Gefeliciteerd Arithmetic

    Geblokkeerd is definitief of kan het zijn dat die maar voor een paar dagen geblokkeerd is?
  6. The Clown.

    Presenteer je account | Roast?

    Ja klopt inderdaad. maar tegen die timescript van bottekraker? kon ik niet op haha.
  7. The Clown.

    Presenteer je account | Roast?

    vooruit dan maar, heb toch even niks te doen. CircusOfInsanity Ik kan heel uitgebreid over ons account wat gaan verzinnen, maar ik kan het net zo goed kort houden. Harry en ik (Gert) spelen sinds W59 samen en dat was gelijk een succes met een wereldwinst. Daarna w66 gespeeld en WEER een...
  8. The Clown.

    Praathoek

    Ja ik begrijp het. Maar verbaas me erover dat het toch sneller gaat dan ik gedacht had.
  9. The Clown.

    Praathoek

    Qua aantal berichten wordt het ook met de jaren minder zeg.
  10. The Clown.

    Golden Awards

    Ik maak er vanavond ook één
  11. The Clown.

    praathoek

    Owh is dat het :).
  12. The Clown.

    praathoek

    Gelukkig dat er niemand meedeed, kan ik ze mooi uitgeven in het Event
  13. The Clown.

    Golden Awards

    Je bent zelf een dooie
  14. The Clown.

    Golden Awards

    Leuk. Ik maak er deze week ook een.
  15. The Clown.

    praathoek

    Even een spelletje tussendoor. Degene die het raad wie er op 10-03 om 20:00 op nummer 15 van de ranglijst staat wint mijn laatste 73 premium punten
  16. The Clown.

    Package Sangu Package

    Het lukt me niet om dat filmpje hierin te krijgen. Kan hem wel via skype delen
  17. The Clown.

    Kata gebruik dutschie

    Circus die bestaat al.
  18. The Clown.

    Kata gebruik dutschie

    Er zijn Kata's, dus die mag je gebruiken. Er zijn atoombommen, dus die mag je gebruiken. Ik zeg beide zijn k#t
  19. The Clown.

    Package Sangu Package

    verwachte terugkomsttijd staat er bij mij niet op als ik wil c snipe. meer mensen die daar last van hebben?
Bovenaan