Zoekresultaten

  1. We Like Turtles.

    [Profiel] We Like Turtles.

    Ik had graag een leuk en stoer plaatje gehad voor mijn accie, kwestie van nieuw leven in de zee te steken. 1. De tekst: De naam "We like Turtles." 2. Kleurencombinatie(s) vrije hand 3. Thema: Ik heb er momenteel eentje van Pokemon. Graag iets stoers of grappig. Liefst ook over schildpadden...
  2. We Like Turtles.

    Oorlogstopic | Fix would change the planet

    Op weg naar het F!xen van deze Planet. Geachte dames, heren en andere vage wezens, het is zover. We gaan eindelijk echt beginnen aan wereld 74 met de langverwachte clash. De schemeroorlog is al begonnen, Maar het echte werk gaat nu beginnen. Wij als F!x. hebben er ontzettend veel zin in en...
  3. We Like Turtles.

    [Stam] Oorlogstopic w74

    Hey hey, Aangezien w74 aan de eindstrijd gaat beginnen, ben ik opzoek naar een leuk plaatje voor ons oorlogstopic. De opzet is namelijk dat wij een 1v1 spelen op wereld 74. Planet vs F!x. Als plaatje hadden we graag iets gezien in de trend van onze al bestaande plaatjes. Wat we graag willen...
  4. We Like Turtles.

    Problemen in F!x.?!?

    Valt wel mee. een geplande stab kunnen voorkomen. Speler plande de stam te leaven, een extra lid tegen ons op te zetten en Gregory eerst te internen. Helaas is dit uitgekomen en hebben we hem zonder pardon gekickt. Ook zijn we erachter gekomen dat hij buiten fix om vv draaide wat voor ons ook...
  5. We Like Turtles.

    Top/Flop stammen

    Titel zegt het zelf, zijn er al toppers gespot tussen al die stammen? Of enkel floppers?
  6. We Like Turtles.

    [Stam] Aanvraag stamplaatje

    Dag mijn lieve ontwikkelaars, Wij, stam F!x. (Fix and Finish wereld 74) zijn opzoek naar een leuk plaatje voor onze stam. We willen graag een concept dat te maken heeft met "de bouw" en muren die gefixt worden. Wij bieden hier 150 PP voor met, indien echt een onwijs plaatje, een leuke fooi er...
  7. We Like Turtles.

    Spelers en hun lijflied!

    De bedoeling is dat jullie hier een speler gaan beschrijven met een lied. Lijkt me wel een leuk topicje :D Hou het beschaaft please ;)
Bovenaan