Zoekresultaten

  1. Het trieste gezelschap, Rain.

    Om alles gewoon kort te houden, wel zo makkelijk. De wereld is verdeeld in 2 kampen, RA/BA/Conq en Rain/H8/DR/Fourth (qua grootste spelers) Als sinds 13.01.2020 hebben RA/BA en Rain een aantal CF regels opgesteld. Een aantal items zijn extra gedetailleerd omschreven, omdat we bepaalde...
  2. Buitboosters

    Tot op heden heb ik soms buitbooster items aangezet, om zo meer te verzamelen. Nu zie ik echter vandaag, dat de buitbooster geen effect heeft op het verzamelen? Is dit een update geweest die ik heb gemist, of is er nu een bug?
  3. Overstappen casuals

    Stelling: Weer een wereld die verpest wordt door tw mods @Duckje De wereld start en er wordt aangegeven dat er niet kan worden overgestapt met casual accounts. Echt een goed idee aangezien een aantal accounts daar al meerdere werelden aan het sparen zijn en dus ongekend grote inventarissen...
  4. Spotprenten

    Dit topic was nog niet aanwezig op het forum, maar vind dat het soms wel leuke plaatjes kan opleveren :0 Zal zelf de eerste doen.
  5. Startdorp verdwijnt

    Beste iedereen, De laatste werelden zie ik regelmatig dat dorpen van spelers, die meteen niet meer inloggen, verdwijnen van de kaart ipv barbaar worden. Dit vind ik natuurlijk geweldig, want op casual 8 waren er ook wat spelers die met een 10k dorp logde en direct op delete gingen om iemand te...
  6. Terugblik

    Beste af'ers Laten we hier even terugblikken op al die tijd dat we geen forum hadden op deze wereld :0 Wat is er allemaal gebeurd dat je moest vertellen, maar niet kon?
  7. Rekrutering boosts.

    Beste AF Ik vroeg mij eens wat af over de rekruterings boosts. Met name hoe deze precies werken en hoe het uitgerekend wordt. Ik kom op deze vragen door een aantal dorpen te vergelijken met elkaar. Als ik dat doe kom ik niet op dezelfde percentages uit, als die worden gegeven bij de boosts. Ik...
Bovenaan