Zoekresultaten

  1. Golden Awards

    Je kon er geen beter tijdstip uitgekozen hebben. Dus chapeau. En proficiat.
  2. De Heilige Oorlog

    van jou ga ik ook nooit fan worden :)
  3. De Heilige Oorlog

    U vader had beter ook wat folie gebruikt ;)
  4. De Heilige Oorlog

    zolang het voor u ok is dat het past is het goed. ik weet dat jij niet bij mij past. zoek je nu even een passend antwoord? of pas je?
  5. De Heilige Oorlog

    is dat nu echt het enige dat jij kan zeggen in elk bericht? doe jij copy/paste ofzo :)
  6. De Heilige Oorlog

    Stel u eens voor dat er clusterfuck regels zouden bestaan in 4 op een rij
  7. Dag vix-v

    lol, wat denk je bereikt te hebben? dat nu de ganse TW community weet dat jij een stabber bent en een nietsnut? dan heb je inderdaad iets bereikt ik had u beter een half jaar geleden uit de weg geruimd zoals het plan was, maar ik mocht niet van de stam want dan ging je naar whale vluchten. Bij...
  8. Dag vix-v

    Proficiat met de winst. Ik ben blij dat ik eindelijk die unwedmuppet niet meer hoef te zien liggen op de kaart :) Hij mag content zijn met zijn eerste plaats, echt om in te kaderen :p Voor de rest kon je nooit op hem rekenen
  9. We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

    Ah je wou dat hij gans zijn front stackte ofwa? :) komt er gewoon op neer dat luc.e samengespeeld heeft met savethewhale. beide zitten trouwens op een andere wereld in dezelfde stam. Als ik vroeg om luc.e zijn frontdorpen met savethewale over te nemen, dan reageerde hij daarop dat hij dit met...
  10. We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

    Ik heb de screens indertijd verzonden aan de leiding van GI. Verder heb ik daar geen acties mee ondernomen. Ik wil gewoon maar aantonen wat voor een mol unwedmuppet wel was. Maar zelf savethewhale beweerd geen os te hebben gekregen van hem terwijl de bewijzen er zijn. Als ik mij niet vergis had...
  11. We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

    BEWIJS 1 dat SaveTheWhaleMarryAnObese def had staan aan het front met Vogel. Def afkomstig van het account luc.e
  12. We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

    Beste, ik heb screenshots waarop duidelijk te zien was dat er OS liep van unwedmuppet naar dorpen van Whale. Ik heb deze in die tijd ook bezorgd aan mijn leiding. Iemand zal deze nog wel hebben. Dorpen lagen onder vuur door chicago en unwedmuppet stuurde er 4/5 def dorpen naartoe.
  13. We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

    Wat denken jullie ervan om unwedmuppet weg te katapulten :)
  14. Top of Fop spelers

    er komen er nog aan. w59 is over jongens
  15. Teltopic - Wereld 59

    zeker 156
  16. Teltopic - Wereld 59

    Binnen 153 seconden krijg unwedmuppet een aanval :)
  17. Top of Fop spelers

    Flop: unwedmuppet
  18. We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

    Natuurlijk zat het er aan te komen als de helft van GI niet wil aanvallen of het te moeilijk vind om gezamelijk aan te vallen. liever elke apart 50 clears sturen op iemand met 600 dorpen. en dan komen zagen dat ze geen winst boeken. Unwedmuppet is de lafste speler die ik ooit gezien heb. met al...
  19. Spotprentjestopic

  20. We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

    Bij deze zou ik Vix-x willen feliciteren met de winst van deze wereld. Aangezien sommige leden van GI het toffer vinden om hun eigen leden aan te vallen dan de vijand denk ik niet dat jullie nog veel tegenstand zullen hebben. De helft van GI staat op delete en zal binnen de kortste keren...
Bovenaan