Zoekresultaten

  1. Rob.

    CbC boost EXPOSED??

    Zoals iedereen weet is @Calamus Incendium een hoofdspeler met enorm veel invloed op het account CbC. Echter kreeg ik volgend boostverzoek: Zou dit een alleenstaand verzoek zijn? Vragen ze daar wel vaker naar boosts? well well well
  2. Rob.

    Goeiemorgen

    Goeiemorgen
  3. Rob.

    Het grote enkel-mensen-die-al-geëdeld-zijn-mogen-hier-posten topic

    heykes @Speeder. een topics voor ons alleen
  4. Rob.

    nachtbrakers

    enkel hier posten tussen 00:00 en 08:00 svp
  5. Rob.

    Praattopic

    ik heb het praattopic niet gevonden Maar ik wil praten Hey
  6. Rob.

    Zwijgen is zilver praten is goud

    Kan iemand praatoppiek maken? ik mis dit
  7. Rob.

    cbc aanbied topiek

    hier kunnen jullie het account cbc aanbidden Hup jordi beste leider OOIT!!!
  8. Rob.

    valentijn top 10

    plaats hier je top 10 van spelers waarmee je wel eens een valentijn zou willen vieren in intieme sferen voor mij is dit op 1 @Chameleon mijn mannelijke crush 2 @Calamus Incendium als ik dicht bij jou ben vergeet ik dat ik eigenlijk een heterooke ben 3 @joost jouw lach laat mij helemaal...
  9. Rob.

    de enige echte stammenanalyse w78

    shock dik rang 1 door nare acties en massaal pp gebruik. pugna en L7 bekleden een mooie 2de en 3de plaats op de ranglijst proficiat jongens jullie verdienen dit. willen we de wereld leuk houden en het speelveld gelijk stel ik, objectief, voor om shock te katapulteren en op te edelen in...
  10. Rob.

    [Avatar] Rob.

    Naar aanleiding van mijn steeds stijgende liefde voor Avril Lavigne is het tijd voor een stapje verder te gaan in onze relatie. 1. De tekst: Eens met en zonder Rob. 2. Kleurencombinatie(s) Niet te veel kleuren door elkaar? 3. Thema: Avril Lavigne 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline...
  11. Rob.

    Muziektopic w76

    Wellicht de enige plek van verbintenis op het forum van deze wereld, het muziektopic! We hebben er lang op moeten wachten, maar de goedkeuring is er! Liedjes posten maar en misschien zelf nieuwe pronkstukjes uit de muziek leren kennen? Ik zal aftrappen met 1 van de beste disses in rap history...
  12. Rob.

    Felicitatietopic voor chameleon

    Vandaag is fredske jarig dus in goed overleg met duckje mocht ik een topic hiervoor openen, om al onze wensen voor hem neer te pennen!!! Fredske proficiat dat er nog vele jaren mogen bijkomen en al je dromen uitkomen dit jaar!!! Xxxx < 333333333 @Chameleon
  13. Rob.

    Huisdieren/Mascotte topic W73

    hier stel je je nieuwe co speler voor op cabbage guy is dit mijn hond post hier je co's !!! w73 related ofc
  14. Rob.

    Post je huisdier

    Het is de bedoeling dat je hier je huisdieren zet!! Ik zal beginnen met een foto van 2 van de 4 pootjes van een hond van mij
  15. Rob.

    Rap Battle Topic

    @Cherno Alpha omdat jouw oude topic is gesloten. @Jo Han leer modden noob
  16. Rob.

    Oorlogstopic: Koning Kameel IX vs w67

    Koning Kameel IX - w67 (@The Green Moonlight ) Zoals door velen geweten, kan een kameel wekenlang zonder water. Deze uitspraak geldt niet voor de heerser van het Kamelenrijk, de mooie, slimme, charmante, stoere, grappige, 23cm houdende, alpha Koning Kameel IX. Dit wezen voedt zichzelf met het...
  17. Rob.

    [Avatar] Rob.

    1. De tekst: Rob. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: https://wallpapercave.com/w/OUVxv1b , graag met donkerdere kleuren, tekst mag feller zijn 6. Prijs/gift: 200pp Graag zen koppie er goed op x
  18. Rob.

    [Profiel] Adrestia - 180pp

    1. De tekst: Adrestia 2. Kleurencombinatie(s) Zwart/wit + evt andere kleuren als designer vindt dat het daar bij goed past :) 3. Thema: Rust / Wild dier (hert, luiaard, zebra, olifant, wolf, giraf, ..) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Dit hoeft niet dit te zijn, dit is als voorbeeld wat ik mooi...
Bovenaan