Zoekresultaten

  1. Secretive Satisfaction

    Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W73 spelers.

    Dodgen op korte afstand - @Heres20BucksKillMe
  2. Secretive Satisfaction

    De VV buiten de stam

    Ik heb nooit de bedoeling gehad om de dingen die jij nu aanhaalt te beweren, dus wat dat betreft vrees ik dat we langs elkaar heen aan het praten zijn, excuses daarvoor. Ik wilde gewoon graag dat als er een discussie wordt aangegaan, dat niet door middel van leugens wordt gemanipuleerd. En dat...
  3. Secretive Satisfaction

    De VV buiten de stam

    Ik ga bij deze even duidelijk maken dat dit een combinatie van zelfspot en sarcasme was. Dat lag er vrij dik op en heb ik daarna ook duidelijk gemaakt in dat gesprek zelf, maar sommige dingen komen via tekstberichten natuurlijk niet geheel over, dus ik zal bij deze dan maar zeggen dat het aan...
  4. Secretive Satisfaction

    Interesse in tutorials?

    Count me in <3
  5. Secretive Satisfaction

    [Profiel] Plaatje axfire 300pp

    Ook kusjes voor jou xoxo
  6. Secretive Satisfaction

    [Profiel] Plaatje axfire 300pp

    Even een kleine update wat deze aanvraag betreft: 1. De tekst: axfire 2. Kleurencombinatie(s): oranje/geel sluit het beste aan bij het thema lijkt ons. 3. Thema: Vuur is een leuke optie, bv. in de trend van onderstaande plaatjes, maar iets anders kunnen we ook zeker appreciëren. Laat je...
  7. Secretive Satisfaction

    [Profiel] Secretive Satisfaction 200 PP

    @Zuur, ik hoop dat de PP goed is aangekomen? Heb je tijdens het studeren toevallig tijd om hem nog even op te sturen? :)
  8. Secretive Satisfaction

    [Profiel] Secretive Satisfaction 200 PP

    Ja weet ik. ;) Wereld hoeft er niet op, gewoon alleen de naam zou perfect zijn.
  9. Secretive Satisfaction

    [Profiel] Secretive Satisfaction 200 PP

    Haha, heel gezellig zo op de man spelen :p Verder niets persoonlijks @Cryptic en @7 Days To Design., het ligt aan mij, ben te kieskeurig. Heel erg bedankt voor jullie tijd en moeite allemaal!
  10. Secretive Satisfaction

    [Profiel] Secretive Satisfaction 200 PP

    Heel vet, deze zou ik graag willen hebben. ^^ Waar mag de PP heen?
  11. Secretive Satisfaction

    [Profiel] Secretive Satisfaction 200 PP

    Tof plaatje! Helaas is het niet helemaal wat ik zoek bij de naam. Bedankt voor je moeite wel, mocht je nog inspiratie hebben, hoor ik daar graag nog van. ^^
  12. Secretive Satisfaction

    [Profiel] Secretive Satisfaction 200 PP

    Die is in ieder geval al heel vet! Als je het goed vindt wacht ik nog even af of iemand anders nog wat wil proberen.
  13. Secretive Satisfaction

    [Profiel] Secretive Satisfaction 200 PP

    1. De tekst: Secretive Satisfaction 2. Kleurencombinatie(s): Vrij te kiezen door designer. 3. Thema: Iets wat bij de naam past, leef je uit. Kan me voorstellen dat een vrouwenplaatje hier wel bij zou kunnen passen, in dat geval liefst een stock met iets van een 'gesloten...
Bovenaan