Zoekresultaten

  1. Ik hou van Vitabiskoeken

    Grappige pms

    Ik was er bijna ingetrapt :mad:
  2. Ik hou van Vitabiskoeken

    Kata-oorlog tegen Aux D

    Aux D is een bewezen noobstam, dat is al meermaals duidelijk gebleken: - het zijn dikke noobs - dikke pp-abusers - hebben geen respect - kennen geen normen en waarden - hebben een BG met 86% van de wereld - ze weigeren kata-afspraken te maken - lees andere topics voor meer !! ^^ Bovenstaande...
  3. Ik hou van Vitabiskoeken

    [Speeltopic] WvW #295 The Forbidden Forest

    WvW #295 (Door: Ik hou van Vitabiskoeken en @Tigor ) Instellingen: Aantal spelers: 14 Postlimiet: Neen, we willen een zo actief mogelijk potje :) Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekent dat na alle...
  4. Ik hou van Vitabiskoeken

    Ripperonis

    10 min voor mijn vlucht vertrekt, moeten we uit het vliegtuig omdat het belgisch luchtruim ontruimd wordt door een 'IT-probleem'. 1 like is 1 prayer pls Joekes
  5. Ik hou van Vitabiskoeken

    [Afgekeurd] Versimpelen doorgeven vv

    Heyaaa, na enige woordenwisseling met fam en duckje is het volgende gebleken: *even een iets zeer hypothetisch* Dirkie heeft de vv van Jan, Henk en Klaas. Dirkie heeft de vv van die 3 accs al een aantal dagen en moet ze ook nog wel even doen. Nu plots is er een noodgeval bij een van de naasten...
  6. Ik hou van Vitabiskoeken

    [Speeltopic] WvW #292

    WvW #292 Door: Ik hou van Vitabiskoeken en @Hopeful Instellingen: Aantal spelers: 17 Postlimiet: Neen, we willen een zo actief mogelijk potje :) Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekent dat na alle...
  7. Ik hou van Vitabiskoeken

    [Inschrijftopic] WvW #292

    WvW #292 Door: Ik hou van Vitabiskoeken en @Hopeful Startdatum valt overeen te komen :) Instellingen: Aantal spelers: Zo veel mogelijk ;) Postlimiet: Neen, we willen een zo actief mogelijk potje :) Klaagmuur: Aan (iedereen mag één bericht per nacht sturen naar de spelleiding om berichten op...
Bovenaan