Zoekresultaten

  1. Spotprenten

    Toen je deze classic gestart had wist je natuurlijk niet dat deze in de vakantieperiode zou vallen :rolleyes:
  2. Discussietopic: Gok de Top

    Kakturne top
  3. Top/Flop stammen

    Rob floppert
  4. Praathoek #20

    Beetje rustig of ik roep Geert Wilders erbij!
  5. Spotprenten

    Homo hater?!
  6. Tribal Wars TW-team Awards

    Top gedaan van het modteam! Kusjes en knuffels
  7. Tribal Wars TW-team Awards

    Unban snorhaar en alles is opgelost! Hij heeft zeer veel spijt :(
  8. Tribal Wars TW-team Awards

    Neen knul, de community is zeker niet verdeeld. De nr1 en 2 hadden een enorme voorsprong op Roald en waren beide tegenpolen van hem. Het was meer dan duidelijk dat iemand die buiten de lijntjes kleurt de voorkeur had voor het overgrote deel van de community. En nu gaat net iemand die het...
  9. Tribal Wars TW-team Awards

    Dat snorhaar en firedrakan de titel niet hebben door bans is niet hetgeen waar wij om klagen. De community heeft duidelijk gekozen voor iemand die niet binnen de lijntjes kleurt en doet wat hij of zij wil. De mods zijn daar misschien geen fan van, maar het is niet te ontkennen dat dit de keuze...
  10. Praathoek #20

    Jij bent een grotere clown dan ik ben en dan gedraag ik mij nog opzettelijk zo debiel :cool:
  11. Top & Flop stammen

    KAKAKA THE BEST
  12. Top & Flop spelers

    Kingsdorp flop
  13. Top & Flop spelers

    Na 1 dag deffen hebben ze er al geen zin meer in lijkt het. Fight en zes flopppppp
  14. Spotprenten

    Wat een kleine pik heeft @tonyts
  15. Wereld 69 komt eraan!

    Het gaat er net om dat je door een uitkijktoren veel selectiever kan deffen waardoor het gewoon prima mogelijk is om met 100 defjes te deffen tegen 400 clears. Je zet wat stacks neer, en voor de rest dodge je rode bijltjes. Je kan perfect zien of een trein splitted is of niet dus je kan altijd...
  16. Wereld 69 komt eraan!

    Nog te hoog maar het is een begin :P
  17. Spotprenten

    Je kan tw niet eens spelen op een lan party want dan zit je met dezelfde verbinding :(
  18. Top & Flop stammen

    Global je bent gewoon jaloers dat je niet zo goed bent als tony.
  19. Wereld 69 komt eraan!

    Erg kort door de bocht. De toren valt over het algemeen nog mee omdat 99% van de spelers niet kan deffen en toch gaat runnen. Als je echter pech hebt en je zit toevallig tegen een sterke deffer dan kom je er gewoon niet heen zonder overmacht. Zeker in combinatie met ridders waardoor de stam dus...
  20. Wereld 69 komt eraan!

    10 leden max zou al een begin zijn, al zie ik zelf liever iets van 7 a 8
Bovenaan