Zoekresultaten

  1. Valar Morghulis.

    [Stam] Valar Dohaeris | 150PP

    Zijn we weer ^^ 1. De tekst: Valar Dohaeris 2. Kleurencombinatie(s) Maakt niet uit, voel je vrij 3. Thema:GoT ( Game of thrones ) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Maakt niet uit, enkel geen daenerys deze ronde 5. Deadline: Zo snel mogelijk, koop er maar een 6. Prijs/gift:150 pp 7. Favoriet tot...
  2. Valar Morghulis.

    Pay to win het TW van nu?

    Beste forum gebruikers: Om te beginnen is het topic wat ik nu ga schrijven geen bash naar PP boosters van welke schaal dan ook, het is een onderwerp dat bijna elke wereld wel terug komt en iedereen heeft er een andere mening over. Ben erg benieuwd hoe mensen er in deze wereld over denken en wat...
  3. Valar Morghulis.

    Offline Wereld.

    Beste, Ik vraag me het volgende af: TW melkt geld van pubers / volwassenen, bijna crimineel gewoon! Kijkende naar Werelden en Events! Hoe is het mogelijk dat de wereld nu offline is, je zou toch verwachten met zulke inkomsten de boel draaiende te kunnen houden?!?!?! Ik eis een PP compensatie...
  4. Valar Morghulis.

    W61

    Beste, Wereld 60 is net begonnen, i know i know! Ben een speler die effe weg is geweest van TW.. Speel nu als CO Wereld 58 maar wil graag weer een eigen account leiden naar de top! Wanneer kan ik W61 verwachten ? :X
  5. Valar Morghulis.

    [Profiel] Valar Morghulis. ( Gesloten )

    Beste, Heel simpel, nieuw account nieuw plaatje! hier onder de verdere informatie, het is voor zowel profiel als forum plaatje. 1. De tekst: Valar Morghulis. 2. Kleurencombinatie(s) Geheel naar eigen styl, dus laat je Picasso in je los! 3. Thema: Game of thrones 4. Plaatje(s) om te gebruiken...
Bovenaan