Zoekresultaten

  1. Valar Morghulis.

    Spotprenten W79

    Ik had er een "je moeder" tussen moeten gooien, helemaal gelijk.. het zal niet meer gebeuren! moet er weer even terug inkomen :(
  2. Valar Morghulis.

    Spotprenten W79

    Well we gingen er vanuit dat wij fake target waren & Villa real! alleen de hoeveelheid edels die binnen kwamen heeft me zeker laten twijfelen, zeker nog zo early game! ging er niet vanuit dat Act over 100+ edels beschikte in totaal... was netjes gedaan! jammer dat we geen Nood-VV hadden staan...
  3. Valar Morghulis.

    Spotprenten

    Well that's rude.
  4. Valar Morghulis.

    Hoist The Colours High!

    Owhh dus ook geen nbcmaster ? Die deelt nogal eens wilde pm's met 3de namelijk
  5. Valar Morghulis.

    Hoist The Colours High!

    Geld btw ook voor K9.
  6. Valar Morghulis.

    Hoist The Colours High!

    Ik denk dat jullie dit prima zelf voor elkaar hebben gekregen, hoef ik geen aandeel in te hebben. Zolang je zelf de onzin die je verkoopt gelooft heb je het tenminste niet voor niks uitgetypt. Bedankt voor een wederom loos statement en succes!
  7. Valar Morghulis.

    Hoist The Colours High!

    Gelul van een dronkenaardbei, kaarten waren allang geschud van het hebben van boost accounts tot je zelf de rim in boosten. Jullie kunnen het mooier proberen te verbloemen dan dat het is maar die vlag gaat niet op of het nou een p-made is of R2W own het dan op zijn minst in plaats van dat...
  8. Valar Morghulis.

    Hoist The Colours High!

    Flop. Wisten dit al ruim een maand, poging tot het verspreiden van desinformatie terwijl de gedragingen van alle account die mee zouden doen voor zich spraken. Blijft een unieke manier van spelen.
  9. Valar Morghulis.

    De eerste stammassa?

    Op een van mijn eigen accounts weer voor een ronde :o @Valar Morghulis.
  10. Valar Morghulis.

    De eerste stammassa?

    Ik zit er, dan is het per definitie interessant!
  11. Valar Morghulis.

    Top/Flopstammen

    Wie zijn dat? hebben enkel interesse in relevante stammen, zijn er bar weinig helaas... pfff
  12. Valar Morghulis.

    Spotprenten

    Surrounded by idiots.. just joind the chat.
  13. Valar Morghulis.

    Top/Flopstammen

    kapot sneu is het, niveau wat we gewend zijn van Pugna?!?
  14. Valar Morghulis.

    PUGNA2W

    Dit klinkt zo niet als Melvin... #FAKENEWS
  15. Valar Morghulis.

    Top/Flopstammen

    kut dikke xx <3
  16. Valar Morghulis.

    Shakedown8 en zijn werkwijze

    Shock is ook wel shockerend FLOP! Dat zijn feiten, kijk ze daar liggen dan woesies :rolleyes:
  17. Valar Morghulis.

    Top/Flopspelers

    Omdat het algemeen bekend is
  18. Valar Morghulis.

    Met welke 10?

    Klein lijstje om er een begin aan te geven, onderstaande spelers zou ik mee in zee gaan mochten die me benaderen om bv een wereld te starten en/of P-made; Serenty Insomnia Coruscant Kyuka TasmanianDevil Het zijn spelers die ik blinde links vertrouw, waarom? het zijn spelers die ik in...
  19. Valar Morghulis.

    Top/Flopstammen

    ik zal mijn sollicitatie alvast insturen
  20. Valar Morghulis.

    Praathoek

    Jij mag ze geen tips meer geven... maar we houden het op 0 :rolleyes:
Bovenaan