Zoekresultaten

  1. Presenteer je account W73!

    Had naast die foto's van de poes van Emile ook wel gehoopt op een lekkere WC Pic von die Millemeister
  2. W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Bedankt voor de feedback! Ik stel voor dat we het voor deze wereld op deze manier doen. Uiteindelijk gaan we het proces evalueren, feedback meenemen. Wellicht dat men het de volgende keer anders aanpakt!
  3. W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Persoonlijk denk ik dat dit een beetje overdreven is. Ook het verschil tussen de top en semi-top is wel aanwezig, maar het is niet zo dat de semi-top totaal incapabel zijn. Ik heb inderdaad heel W68 meegespeeld, in ieder geval tot dat de wereld gewonnen was. Er was een tijd dat 75% van onze...
  4. W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Weet niet of je serieus bent, maar je mist het punt denk ik. Mijn punt is dat het roepen dat de wereld is gespeeld is voordat deze überhaupt begonnen is, heel raar is, en ook verre van de realiteit.
  5. W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    In een ideale wereld zou ik graag zien dat iedereen anoniem zou spelen, zodat het diplomatieke spel belangrijker wordt, in verhouding tot de activiteit. In die wereld ben ik dus ook niet direct een voorstander van zo'n premade stam. Zo krijgt iedereen dezelfde kans en krijgen mensen geen...
  6. [Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

    De groei van UM, 40% toename in een week, mag er ook wel zijn
  7. Top & Flopspelers

    Ze staan hetzelfde gemarkeerd bij diplomatie als het goed is :P Verder kun je AX ook zien als de grotere broer van XII, zeker gezien het verloop van de wereld, wat mij betreft is het geen hele scheve vergelijking
  8. Spotprentjes

    Volgens mij was Maai juist de dupe van het "voorval chef", heeft Maai namelijk een account gekost. Maai maakt vieze afspraakjes? Als je Playboy Bona bedoelt snap ik je wel, elk andere sla je volledig de plank mis.
  9. Top- of Flopstam

    Ik heb stommer dingen gezien de afgelopen tijd, mij verbaasd niks meer
  10. Top- of Flopstam

    Het gerucht gaat dat AX doorgaat met internen tot er drie accounts over zijn. Met die drie accounts gaan ze een van de top 3 stammen joinen waardoor ze een enorm voordeel hebben. Speaking it into existence!
  11. Top- of Flopstam

    Idd vrij nutteloos, alleen maar flop stammen:biggrin:
  12. Praathoek W69

    op
  13. Spotprentjes

  14. Praathoek W69

    460
  15. Praathoek W69

    456
  16. Praathoek W69

    453
  17. Praathoek W69

    448
  18. Praathoek W69

    425
  19. Praathoek W69

    420
  20. Praathoek W69

    417
Bovenaan